AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Technische Diensten KU Leuven
W. de Croylaan 60A bus 5570, BE-3001 Leuven
Contact: Aankoop
Tel: +32 16322081 Fax: +32 16322982 E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=278089
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
W5203-BUITENAANLEG-TD/65754
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
W5203 - Bodemsanering en heraanleg kasteelvijver aan complex 33020, Complex Arenberg 1 a, Kasteelpark Arenberg, 3001 Heverlee / Perceel buitenaanleg: onderdeel 19A: buitenaanleg, onderdeel 19B: rioleringswerken en onderdeel 19D: bodemsanering / Bestek TD/65754
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Klasse 5, categorie G
Voor de overige vereisten zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/08/2017 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/08/2017 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/08/2017 - 15:00
Plaats: Technische Diensten, 2de verdiep, lokaal Waterman
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn: 130 werkdagen
Een plaatsbezoek is verplicht.
Gelieve hiervoor een afspraak te maken met dhr. Rob Vandenbergh op
telefoonnummer + 32 16 32 10 11, GSM + 32 496 80 93 04 of via e-mail rob.vandenbergh@kuleuven.be of met mevr. Mich Vanderwegen op telefoonnummer
+ 32 16 32 10 09, GSM + 32 485 88 67 27 of via e-mail mich.vanderwegen@kuleuven.be .
Het bewijs van plaatsbezoek, afgegeven en ondertekend door de leidend ambtenaar of zijn aangestelden, zoals vermeld in artikel 1' controle en toezicht op de uitvoering' van dit bestek, tijdens dit plaatsbezoek, dient, op straffe van absolute nietigheid, bij de offerte gevoegd te worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017