AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Brussel
Laarbeeklaan 101, BE-1090 Brussel
Contact: De heer Jimmy Van Moer
Tel: +32 24749290 Fax: +32 24775800 E-mail: jimmy.vanmoer@uzbrussel.be
Internet adres(sen): www.uzbrussel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Vernieuwen vacuüminstallatie en bijhorend onderhoudscontract - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vernieuwen vacuüminstallatie en bijhorend onderhoudscontract
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie opdrachtdocument.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie opdrachtdocument.
Zie opdrachtdocument.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie opdrachtdocument.
Zie opdrachtdocument.
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen)
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Kostprijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/7/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De opdrachtdocumenten worden kosteloos aangevraagd per e-mail bij de projectverantwoordelijke van de Technische Dienst.
Gegevens projectverantwoordelijke:
De heer Jimmy Van Moer
Jimmy.VanMoer@uzbrussel.be
+32 2 474 92 90
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
1/8/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/6/2017