Ag Stedelijk Onderwijs Antwerpen (ag So)
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van duurzame glazenwasserijdiensten ten behoeve van het AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen
KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO)
Lange Gasthuisstraat 15, BE-2000 Antwerpen
Contact: Mevrouw Jessica Jacob
Tel: +32 33381629 E-mail: aankoop@so.antwerpen.be
Internet adres(sen):
https://so.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van duurzame glazenwasserijdiensten ten behoeve van het AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het uitvoeren van duurzame glazenwasserijwerken ten behoeve van het Autonoom Gemeentebedrijf Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO).
Meer bepaald betreft de opdracht het duurzaam reinigen van ramen, verluchtingsroosters, ruiten, koepels/luifels, buitenverlichting en brandtrappen, zie eveneens hoofdstuk III.
Deze raamovereenkomst wordt aan één dienstverlener (per perceel) gegund.
De opdracht is opgedeeld in 2 percelen:
Perceel 1- Schoolgebouwen Antwerpen Noord: de schoolgebouwen uit de noordelijke helft van Antwerpen + Brasschaat en Borsbeek
Perceel 2 - Schoolgebouwen Antwerpen Zuid: de schoolgebouwen uit de zuidelijke helft van Antwerpen + Burcht
De gebouwen van het AG Stedelijk Onderwijs bevinden zich op het grondgebied van de stad Antwerpen, met enkele gebouwen te Brasschaat, Borsbeek en Burcht.
De adressen van de locaties zijn opgenomen in bijgevoegde detaillijst (zie bijlage C).
De totale looptijd van de raamovereenkomst (inclusief verlengingen) bedraagt 4 jaar die ingaat op datum van de sluitingsbrief of op het moment dat vermeld wordt in de sluitingsbrief (zie eveneens II.2).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
Naar aanleiding van de infovergadering d.d. 22 juni '17 wordt de PowerPointpresentatie met de vragen en antwoorden en bijkomend de aangepaste bijlage C - Detaillijst (Excel) gepubliceerd. De oorspronkelijk gepubliceerde detaillijst werd m.a.w. vereenvoudigd (nl. tot 1 lijn per locatie). De aanbestedende overheid verwijst hierbij naar het antwoord op vraag 4 dat u terug vindt in de PowerPoint. Het aantal "losstaande gebouwen" kan u uiteraard blijven raadplegen op de originele detaillijst. Maar u voegt enkel de vereenvoudigde lijst (met opgave van prijzen e.d.) toe aan uw offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017