AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Alick Gerené
Tel: +32 32406631 E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen): www.provincieantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Retie - provinciaal groendomein Prinsenpark - nieuw dienstencentrum - perceel 1 : bouwwerken - bouwen van het nieuwe dienstencentrum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Retie
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat de voorbereidende werken, de grond- en funderingswerken, de ruwbouwwerken, de dak- en gevelwerken, het buitenschrijnwerk, de binnenafwerkingen, de technische installaties voor verwarming en ventilatie, elektriciteit, sanitair en de buitenaanleg rondom de gebouwen.
Het gebouw werd ontworpen en wordt uitgevoerd conform de passiefhuisstandaard.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ-attest, fiscaal attest en attest niet-faillissement
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de categorie D, klasse 6 of hogere (op basis van de kostenraming)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de categorie D, klasse 6 of hogere (op basis van de kostenraming)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/09/2017 - 15:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/09/2017 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/09/2017 - 15:00
Plaats: in de kantoren van provincie Antwerpen, Desguinlei 100, 2018 Antwerpen, gelijkvloers, zaal Salens
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn werd uitgedrukt in werkdagen.
De opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
De offerte moet ingediend worden via e-tendering.
De ingevulde samenvattende opmeting dient tevens in Excel-formaat toegevoegd te worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017