AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
LABO architecten bvba
Egide Alenusstraat 12, BE-3290 Diest
Contact: Bex Marc
Tel: +32 13315651 E-mail: marc.bex@laboarchitecten.be
Internet adres(sen): www.laboarchitecten.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RENOVATIE TURNZAAL: KSD Basisschool campus Voorzienigheid Demerstraat 12, 3290 Diest blok VF, 1° verdiep
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie turnzaal - KSD Basisschool campus Voorzienigheid
Demerstraat 12, 3290 Diest
blok VF, 1° verdiep
o.a. buitenschrijnwerk, voorzetwanden, sportvloer, sporttoestellen, uitgietbak, ventilatie, verlichting LED, audio- & videoinstallatie, binnenschilderwerk
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: 1, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/09/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: zie bestek /
digitale documenten kunnen kosteloos opgevraagd worden bij architect
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/09/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017