Tussengemeentelijke Maatschappij Der Vlaanderen Voor Watervoorziening

DOM-ALL-17-A01-Z Raamovereenkomst voor het uitvoeren van camera-onderzoek van rioolinfrastructuur (incl. aanverwante activiteiten)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Stropstraat 1, BE-9000 GENT
Contact: De Ganck Bart Chris
Tel: +32 92400359 Fax: +32 92400353 E-mail: Bart.Deganck@farys.be
Internet adres(sen): www.farys.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
DOM-ALL-17-A01-Z Raamovereenkomst voor het uitvoeren van camera-onderzoek van rioolinfrastructuur (incl. aanverwante activiteiten)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van verlening van de diensten: werkingsgebied van TMVW
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van camera-onderzoek van rioolinfrastructuur (incl. aanverwante activiteiten).
- camera-onderzoek in functie van preventief rioolbeheer (inspecties van bestaande infrastructuur: rioolleidingen, putten en/of aansluitingen.);
- camera-onderzoek in functie van uitbreiding of vervanging van rioolinfrastructuur;
- camera-onderzoek in functie van calamiteiten.
De dienstverlener dient tevens in te staan voor:
- camera-onderzoek van laterale aansluitingen (o.a. huisaansluitingen, straatkolken.)
- het ruimen van de riolering voorafgaand aan het camera-onderzoek; desgevallend wordt de concrete vraag naar dergelijke ruiming steeds op voorhand door de opdrachtgever gemeld.
- het verwijderen van wortelingroei en/of instekende inlaten in de hoofdriolering.
- het uitvoeren van deformatiemetingen (defco-kit)
- het vetvrij en betonvrij maken van de hoofdriolering + aansluitingen
- camera-onderzoek in buizen met slib (zonder voorafgaande ruiming)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 65 §1 van het KB van 16 juli 2012
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient een totale omzet van minimum ? 1 500 000 excl. btw te hebben gerealiseerd voor de laatste 3 boekjaren samen. Hij voegt daartoe in zijn aanvraag tot deelneming stukken ter staving of minstens een formele verklaring betreffende bovenstaande.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Minstens 3 referenties van het uitvoeren van camera-onderzoek van rioolinfrastructuur met bijbehorende tevredenheidsattesten, binnen de laatste 3 jaar, waarvan minstens 1 referentie in stedelijk gebied.
- Certificaat Kwaliteitsbeheersysteem ISO 9001
- Certificaat veiligheidsborging VCA**
- Bewijs van accreditatie voor het uitvoeren van rioolonderzoeken en deformatiecontrole volgens ISO 17025.
- Bewijs opleiding 'werken in besloten ruimte'
- Bewijs opleiding 'visuele inspectie'
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/08/2017-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 10.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Via overschrijving op rekeningnummer BE07 0910 0070 2166 van TMVW met vermelding van uw
btw-nummer en het dossiernummer "DOM-ALL-17-A01-Z".
Na betaling kan u ook de digitale versie van de stukken bekomen op eenvoudig verzoek per mail naar Bart.Deganck@farys.be (en aankoop@farys.be in CC).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 17/08/2017-14:00
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. B. De Ganck, (Bart.Deganck@farys.be, T 09 240 03 59) en dhr. M. Seeuws (Michiel.Seeuws@farys.be, T 09 240 03 52).
Voor technische inlichtingen kunnen inschrijvers terecht bij: dhr. C. D'haese (Christophe.DHaese@farys.be, T 09 216 04 00).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017

Annonces similaires du BDA :