De Vlaamse Waterweg Nv

Bestek nr. AAO-W-BAG-17-35 - Raamovereenkomst voor herstellen onderwatertaluds


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
De Vlaamse Waterweg nv
Havenstraat 44, BE-3500 Hasselt
Contact: Stevaert Bart Miel
Tel: +32 11298518 Fax: +32 11221277 E-mail: bart.stevaert@vlaamsewaterweg.be
Internet adres(sen): www.vlaamsewaterweg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bestek nr. AAO-W-BAG-17-35 - Raamovereenkomst voor herstellen onderwatertaluds
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten:
- Het aanleveren van bestortingsmateriaal (via het water) en het herstellen van de onderwatertaluds in het Albertkanaal, de Kempische Kanalen en de Gemeenschappelijke Maas;
- Het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De tekst van artikel 61, §4 van het standaardbestek wordt integraal vervangen door onderstaande tekst:
§4 Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61.
Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:
- voor alle inschrijvers: een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat de betrokkene niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf bedoeld in artikel 61, §1 en §2 KB Plaatsing;
- voor de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;
- en bijkomend voor de buitenlandse inschrijvers :
- een origineel attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het land waar hij gevestigd is en waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig artikel 62, §2 KB Plaatsing;
- een getuigschrift van niet-faillissement uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het betrokken land;
- een attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie waaruit blijkt dat de betrokkene in orde is met de betaling van zijn belastingen (directe belastingen en btw).
De attesten zijn niet ouder dan drie maanden te rekenen vanaf de datum van de opening van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De financiële en economische draagkracht van
de inschrijver wordt gestaafd door uitsluitend de
voorwaarde van erkenning.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Voorwaarden op grond van de wetgeving betreffende
de erkenning van aannemers van werken voldoende
zijn
De werken van de door onderhavige bestek geregelde opdracht zijn gerangschikt in de categorie B (algemene aannemingen van waterbouwkundige werken), en de aanbestedende overheid is van oordeel dat ze tot de klasse 4 behoren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/09/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 15.43 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten zijn te bekomen:
 Op papier:
o Tegen betaling aan kas (contant of bankcontact) of op zicht van een duplicaat van het betalingsbewijs bij mevrouw Liesbeth Lesuisse, van De Vlaamse Waterweg nv, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt (tel: 011-29 84 54);
o Per post, na overschrijving op rekeningnr. BE70 3751 1171 9225 van De Vlaamse Waterweg nv, Havenstraat 44, 3500 Hasselt, met vermelding "Bestek nr. AAO-FAC-W-BAG-17-35 en uw BTW-nummer".
 Digitaal: via de website: http://shop.vlaamsewaterweg.be/. (prijs digitale versie: 6,77 euro)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/09/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/09/2017 - 11:00
Plaats: in de kantoren van De Vlaamse Waterweg nv, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdracht kan worden verlengd:
Uitdrukkelijke verlenging
De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht geheel of gedeeltelijk te verlengen in één of meerdere malen met een maximale totale verlenging van 3 kalenderjaren. Iedere verlenging wordt aan de aannemer genotificeerd tenminste 2 kalendermaanden voor het verstrijken van de lopende geldigheidstermijn.
De opdrachtnemer heeft gedurende de duur van de opdracht geen exclusiviteitsrechten.
De aanbestedende overheid heeft het recht om, tijdens de duur van de opdracht, een derde opdrachtnemer aan te stellen om prestaties vervat in deze opdracht uit te voeren.
Deze opdracht is een raamovereenkomst. Elke bestelling wordt met een apart aanvangsbevel gestart en aan de opdrachtnemer bekend gemaakt, minstens één week voor de startdatum voorzien in het aanvangsbevel.
De uitvoeringstermijn van de opdracht bedraagt 1 kalenderjaar, inclusief de sluitingsdagen voor jaarlijkse vakanties in de onderneming van de opdrachtnemer.
De aanvang van de opdracht is vastgesteld op de dag volgend op de datum van de sluiting van de opdracht, en de opdracht eindigt op de laatste voltooiingsdatum voorzien voor de werken opgenomen in de elkaar al dan niet overlappende afzonderlijke bestellingen, waarvoor de aanvangsbevelen binnen de voormelde globale uitvoeringstermijn zijn afgeleverd.
Per uit te voeren werk wordt een afzonderlijke bestelling gegeven. De aanvangsdatum en, indien nodig, de uitvoeringstermijn worden per bestelling meegedeeld aan de hand van een aanvangsbevel.
Globaal dient met de volgende uitvoeringstermijn rekening gehouden te worden:
De uitvoeringstermijn bedraagt 30 werkdagen + 1 werkdag per 400 ton te storten breukstenen (af te ronden naar boven tot op een volledige werkdag).
de indiening van de offerte dient elektronisch via de e-tendering website te gebeuren
(https://eten.publicprocurement.be)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017

Annonces similaires du BDA :