Vzw Zorg-saam Zusters Kindsheid Jesu

WZC Ons Zomerheem - nieuwbouw groep assistentiewoningen - perceel CVVS


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu
Onze Lieve Vrouwstraat 23, BE-9041 Oostakker
Contact: Patrick Van den Mooter
Tel: +32 92352837 
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=276672
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
WZC Ons Zomerheem - nieuwbouw groep assistentiewoningen - perceel CVVS
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dreef 47, 9930 Zomergem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
WZC Ons Zomerheem - nieuwbouw groep assistentiewoningen - perceel CVVS
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 1ste kwartaal 2017
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB Plaatsing
Overheidsopdrachten klassieke sectoren
Attest niet faling welke op het ogenblik van de openingszitting niet ouder is dan 6 maand
Uittreksel strafregister welke op het ogenblik van de openingszitting niet ouder is dan 6 maand
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D17, D18
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/09/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar. De aanvragen voor het
verkrijgen van de digitale
opdrachtdocumenten dienen per mail gericht te worden aan : mv@sdke.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/09/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/09/2017 - 10:00
Plaats: vzw Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu tav Patrick Van den Mooter, Onze Lieve Vrouwstraat 23, 9041 Oostakker
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 150 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017

Annonces similaires du BDA :