AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Asset Management
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Asset Management
Dhr. Bart Van Eygen
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
A5018023 - Brugge, Renovatie collector Blankenbergsesteenweg Zuienkerke
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
A5018023 - Brugge, Renovatie collector Blankenbergsesteenweg Zuienkerke
? Plaatsen van signalisatie/afbakening rond de inspectieputten tijdens de uitvoering.
? In stand houden waterafvoer d.m.v. aanbrengen van by-pass van +/- 325m met alarm- en bewakingsmodule.
? Ophogen van 2 inspectieputten tot op maaiveldpeil (+/- 30cm).
? Renovatie van 277m diameter 400mm d.m.v. lining/koustechniek.
? Nemen van proefstalen en testen laten uitvoeren op lining.
? Renoveren van 4 inspectieputten d.m.v. hydro-afbraak, herstelmortel en coating aan te brengen.
? Trekproeven per inspectieput na de hydro-afbraak, na het aanbrengen van de herstelmortel en na het aanbrengen van de coating.
? Uitvoeren van een camera inspectie na de uitvoering van alle werken i.k.v. het opleveringsdossier.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C/C1 of E1, klasse 2.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/08/2017 - 09:15
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/08/2017 - 09:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/08/2017 - 09:15
Plaats: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn van de opdracht bedraagt (vanaf versturen bestelbon)
? Indienen planning en technische fiches, studie: binnen de 14 kalenderdagen na datum bestelbon.
? Aanvang der werken op het terrein: 28 kalenderdagen na datum bestelbon.
? Duur van de werken op het terrein: 15 werkdagen
Het bestek is gratis te downloaden via de website van Aquafin onder het luik 'Opdrachten voor technische partners' met een link naar het e-tendering platform en kan mits expliciete aanvraag via asadmin@aquafin.be en met duidelijke vermelding van de contactgegevens (naam en adres) op elektronische drager aangevraagd worden.
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017