Openbare Vlaamse Afvalstoffenmaatschappij

Gent - Wasserij der Vlaanderen : bodemsaneringswerken kernzone droogkuis


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Openbare Vlaamse Afvalstoffenmaatschappij
Stationsstraat 110, BE-2800 Mechelen
Contact: De Ceunynck Ingrid Eduard
E-mail: ingrid.de.ceunynck@ovam.be
Internet adres(sen): http://www.ovam.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Gent - Wasserij der Vlaanderen : bodemsaneringswerken kernzone droogkuis
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhavig bestek is van toepassing op de bodemsaneringswerken voor de site 'Wasserij der Vlaanderen te Gent', gelegen aan de Toekomststraat 38 te Gent.
Het omvat de bodemsaneringswerken van de kern van een historische verontreiniging met VOCl in het vaste deel van de aarde en het grondwater ontstaan ter hoogte van de voormalige droogkuisinstallatie. De bodemsaneringswerken dienen worden uitgevoerd conform het eerste gefaseerd bodemsaneringsproject met referentie 15/933.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/08/2017 - 10:15
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/08/2017 - 10:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/08/2017 - 10:15
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Op 9 augustus 2017 om 11 uur is er een verplicht plaatsbezoek.
Vanaf 1 januari 2017 is elektronische facturatie (e-invoicing) de standaard werkwijze voor de ontvangst van facturen binnen de Vlaamse overheid. Meer informatie hierover vindt u in het bijgevoegde bestek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017

Annonces similaires du BDA :