AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Sofie Hoogerwerf
Tel: +32 92210649 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=277663
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-9570-17-001 Aanstellen van een aannemer voor de bouw van een kleedkamergebouw met kantine op de sportsite Zandloper te Lierde
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Lierde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De gemeente Lierde wenst de sportsite De Zandloper, gelegen ter hoogte van de Nieuwstraat 21, 9570 Lierde, uit te breiden.
Deze opdracht betreft de bouw van polyvalent kleedkamergebouw met twee kleedkamers en kantine, incl. technieken en sanitair.
Vermoedelijke startdatum van de werken: januari 2018.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Erkenning
- Tevredenheidsattesten
- Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar, gelijkaardige werken (de bouw of renovatie van een polyvalent gebouw, met inbegrip van kleedkamers, sanitair en technieken, telkens voor een minimaal aannemingsbedrag van ? 250 000 (excl. btw)), heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/08/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het digitale dossier is GRATIS te verkrijgen door een voorafgaande e-mail te
sturen naar aankoop@farys.be met de vermelding van het dossier.
Een papieren versie kan u verkrijgen door middel van voorafgaande storting van ? 200,00 (excl. btw) op het
rekening nummer IBAN BE07 0910 0070 2166 BIC GKCCBEBB van TMVW, met vermelding van besteknummer
AF-9570-17-001 en btw-nummer van de aanvrager.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/09/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
01/09/2017 - 14:00
Plaats: FARYS|TMVW, Stropstraat 1 te 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Sofie Hoogerwerf (sofie.hoogerwerf@farys.be, tel. 09/221 06 49) of bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97).
Er wordt tevens een verplicht plaatsbezoek voorzien. Gelieve hiervoor contact op te nemen met dhr. Koen Mergan (koen.mergan@farys.be, tel. 09/241 06 33).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017