AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Gent
De Pintelaan 185, BE-9000 Gent
Contact: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080 Fax: +32 93323853 E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internet adres(sen): www.uzgent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van schilderwerken.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: CAMPUS UZ GENT, De Pintelaan 185 te 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft het uitvoeren van allerlei schilderwerken in verschillende gebouwen op de campus van het UZ Gent.
Het betreft een bijzonder bestek van een Openbare Aanbesteding voor de aanneming van werken, door de aanbestedende overheid, verder ook genoemd het UZ Gent, de bouwheer of de opdrachtgever.
De aannemer dient er steeds rekening mee te houden dat de werken uitgevoerd worden op een site van een ziekenhuis in werking. Hiervoor wordt verwezen naar de bundel "werken met derden" dat als bijlage aan het bijzonder bestek wordt gevoegd.
Hieronder worden onder andere afspraken vastgelegd met betrekking tot lawaaihinder, laden en lossen evenals toegang tot de campus voor zwaar verkeer. Voor elke deelopdracht worden de knelpunten met betrekking tot ziekenhuis in werking ten opzichte van het uit te voeren project bekeken en worden er specifieke afspraken gemaakt.
Op basis van het raamcontract worden bestellingen afgeroepen, verder ook genoemd projecten of deelopdrachten. De personeelsbezetting van de uitvoerder op de campus is afhankelijk van het aantal en de aard van de bestellingen die de aanbestedende overheid opstelt. In piekmomenten moet de uitvoerder 20 uitvoerende medewerkers kunnen tewerkstellen op de campus.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes.
* De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 1 maand oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).
* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:
- niet in staat van faillissement verkeert;
- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;
- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid.
Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De minimale gemiddelde totale omzet van de onderneming dient 100.000 EUR te bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
* Minimaal 2 referenties van een gelijkaardige opdracht.
* De aannemer moet op piekmomenten tot 10 werknemers kunnen inzetten.
Vereiste erkenning: D13 (Verfwerk), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/8/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
3/8/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
3/8/2017 - 11:00
Plaats: Aankoopdienst - Ingang 75 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), Vergaderzaal EDEN, De Pintelaan 185 te 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/6/2017