Stad Leuven

Renovatie van de stookplaatsen van het Historisch Stadhuis - Politiekantoor - Radiohuis


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Leuven
Professor Van Overstraetenplein 1, BE-3000 Leuven
Contact: Mevrouw Lien Boogaerts
Tel: +32 16272512 Fax: +32 16272955 E-mail: lien.boogaerts@leuven.be
Internet adres(sen): www.leuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van de stookplaatsen van het Historisch Stadhuis - Politiekantoor - Radiohuis
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Historisch Stadhuis, Grote Markt 9 te 3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De beschrijving behandelt de volledige renovatie van de stookplaats "Stadhuis & Politiekantoor" alsook de aparte installatie voor de kantoren van VRT 2, meerbepaald de volledige ontmanteling van de bestaande stookplaatsen en ze in staat stellen om de nieuwe installaties op te bouwen.
Specifieke beschrijvingen voor VRT 2 installatie worden duidelijk vermeld in het bestek. Alle andere in het bestek voorkomende beschrijvingen gelden voor de volledige renovaties, niets uitgezonderd noch weggelaten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* - Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver zich niet te bevinden in één van de uitsluitingsvoorwaarden zoals voorzien in art. 62 en volgende van het K.B. van 15 juli 2011, in art. 8 van de wet van 15 juni 2006 en in art. 27 en 110 van het huidige gemeentedecreet.
- Aangezien de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen of documenten die haar toelaten binnen de grenzen van de voormelde artikelen de persoonlijke situatie en de bekwaamheid van de betrokken kandidaten of inschrijvers na te gaan, worden de inschrijvers ervan vrijgesteld de in die artikelen bedoelde inlichtingen en/of documenten met betrekking tot RSZ, BTW en faillissement en soortgelijke toestanden bij te voegen.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver de nodige financiële draagkracht te bezitten voor het kunnen uitvoeren van deze overheidsopdracht.
- Er wordt gevraagd om het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's toe te voegen.
- De inschrijver moet het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's toevoegen aan zijn offerte
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Om de aanbestedende overheid in staat te stellen de technische of beroepsbekwaamheid van de inschrijver na te gaan, wordt gevraagd om 3 referenties toe te voegen van gelijkaardige werken naar inhoud en grootteorde toe. Van deze referenties wordt en volgende gegevens/documenten bij de offerte gevoegd:
Daartoe verstrekt de inschrijver op een aparte fiche verwerkt in één of meerdere A4-pagina's per referentie de volgende gegevens:
1. titel van het referentieproject;
2. grootteorde van de uitvoering voor die referentie;
3. datum van uitvoering
4. naam van de opdrachtgever + gegevens contactpersoon;
5. beknopte beschrijving van de opdracht.
- de inschrijver moet minimum 3 relevante werken kunnen voorleggen met de gevraagde info, zoals hierboven vermeld
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Technische waarde , Weging: 60
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/9/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en bijlagen
Gratis via de link in de aankondiging.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 5/9/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 5/9/2017 - 11:00
Plaats: Stadskantoor, Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 Leuven
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Voor een plaatsbezoek en verdere afspraak aangaande de te renoveren stookplaatsen kan de inschrijver de nodige inlichtingen inwinnen bij
Lien Boogaerts - Ingenieur gebouwtechnieken
Studiedienst Gebouwen - directie data- en facilitair beheer
Professor Van Overstraetenplein 1 - 3000 Leuven
+32 (0)492 88 29 66
lien.boogaerts@leuven.be
In bijlage kan ook het attest van plaatsbezoek teruggevonden worden, dat bij de inschrijving gevoegd dient te worden (in Hoofdstuk 1).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/6/2017

Annonces similaires du BDA :