AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur ZONNEBEKE
Langemarkstraat 8, BE-8980 Zonnebeke
Contact: Filip Carrein
Tel: +51 480060
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=278177
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Zonnebeke: aanleg gescheiden rioleringsstelsel in de Osselstraat (Opwaarts 'S Graventafelstraat), de Sterrestraat, de Mosselmarktstraat, 'S Graventafelstraat en de Haringstraat in de deelgemeente Passendale
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Zonnebeke: aanleg gescheiden rioleringsstelsel in de Osselstraat (Opwaarts 'S Graventafelstraat), de Sterrestraat, de Mosselmarktstraat, 'S Graventafelstraat en de Haringstraat in de deelgemeente Passendale
Dit behelst hoofdzakelijk:
de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel in de Osselstraat (opwaarts 's Graventafelstraat), de Sterrestraat, de Mosselmarktstraat, 's Graventafelstraat en de Haringstraat
de aanleg van een persleiding
Aanleg van nieuwe wegenis t.h.v. de aan te leggen rioleringen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 6, Categorie: C of C1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/10/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 400.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder toepasselijk zijn kunnen, mits voorafgaandelijke storting op rekening nr. IBAN BE56 4683 1619 3188 - BIC KREDBEBB van Bureau Cnockaert, Hoogweg 40, 8940 Wervik en met vermelding van het BTW-nr. en dossiernr. ZO 0064, worden aangekocht aan de volgende voorwaarden (btw incl.): het bestek met bijlagen, de offertebescheiden (offerte en samenvattende opmetingsstaat), de plannen en het veiligheids- en gezondheidsplan:
De digitale aanbestedingsdocumenten kunnen ook gratis digitaal opgevraagd worden via mail aan evelyn.lefevre@cnockaert.be
De aanbestedingsdocumenten zijn beschikbaar vanaf 12/09/2017
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
19/10/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
19/10/2017 - 11:00
Plaats: in de raadszaal van het gemeentehuis van en te Zonnebeke, Langemarkstraat 8, 8980 te Zonnebeke.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de zitting is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017