Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn

PG0579-90221W - volledige vernieuwing tractiestation Oostende


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn
Ragheno Business Park - Motstraat 20, BE-2800 Mechelen
Contact: Domeinen & Infrastructuur
Dirk Joris
E-mail: dirk.joris@delijn.be
Internet adres(sen): www.delijn.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PG0579-90221W - volledige vernieuwing tractiestation Oostende
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat volgende prestaties:
- het 1 op 1 vervangen van het bestaande tractiestation,
- het leveren, plaatsen en aansluiten van een mobiele middenspanningsinstallatie en het terug wegnemen ervan na de in dienst name van het nieuwe tractiestation inclusief het transport naar een door de VVM De Lijn aangeduide plaats die zich in de buurt van het huidige tractiestation bevind;
- het demonteren en verwijderen van de bestaande uitrustingen in het tractiestation,
- het leveveren, plaatsen en aansluiten en in dienst nemen van de nieuwe uitrustingen van het tractiestation.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
(Onder)categorie P2 - Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Critère 1: Prijs, Weging: 60
Critère 2: Technische waarde, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/08/2017-14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 22/08/2017-14:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 22/08/2017-14:00
Alle vragen moeten schriftelijk gesteld worden tegen ten laatste 24 juli 2017. De aanbestedende overheid zal een antwoord formuleren op alle gestelde vragen. De antwoorden op alle vragen van de inschrijvers zullen schriftelijk medegedeeld worden aan alle kandidaat-inschrijvers tegen ten laatste 28 juli 2017.
Er wordt één verplicht plaatsbezoek georganiseerd op 14 juli 2017. Verdere informatie in het bestek.
Ophalen bestekdocumenten: klik op link vermeld bij adres kopersprofiel pagina 1 van deze aankondiging.
Verplichte e-invoicing: vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing. Specifieke informatie voor firma's is terug te vinden op deze pagina: https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers
Als opdrachtnemer van de Vlaamse overheid wordt u gratis begeleiding aangeboden. Neem hiervoor contact op met het Vlaamse e-invoicingteam via het e-mailadres e.procurement@vlaanderen.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017

Annonces similaires du BDA :