Gemeente Alveringem

22090011: Alveringem: Herstel wegbermen Ijzerstraat


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Alveringem
Sint-Rijkersstraat 19, BE-8690 Alveringem
Tel: +32 58288881 
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
22090011: Alveringem: Herstel wegbermen Ijzerstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Alveringem Ijzerstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
22090011: Alveringem: Herstel wegbermen Ijzerstraat
De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken:
 Het knotten van de bestaande knotwilgen, inclusief afvoer van het snoeimateriaal
 Het rooien van de aanwezige en hinderende beplanting
 Het herstel van de taludhelling volgens het oorspronkelijke profiel middels profileren met grond van ter plaatse
 Het sonderen naar de bestaande nutsleidingen
 Het plaatsen van een betuining uit houten kantplanken en palen
 De plaatsing van schanskorven op een geotextiel
 Het uitvoeren van bestortingen rondom de bestaande knotwilgen, op een geotextiel
 Het onderhoud van alle werken tot aan de definitieve oplevering
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver moet bij zijn inschrijving volgende stukken voegen:
 Documenten i.v.m. de veiligheids- en gezondheidscoördinatie
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: C, Categorie: 2 (volgens raming)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/08/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier wordt opgestuurd mits voorafgaandelijke storting van 100 EUR (incl. 21% BTW) op BE16 0013 6943 4074 van Sweco nv (met vermelding van BTW-nr en dossiernummer Sweco), ofwel kunnen ze worden afgehaald in de burelen van Sweco nv, vestiging Brugge.
Documenten kunnen aangekocht worden vanaf 3 juli 2017.
Onze kantoren zijn gesloten van 15/07/2017 tot en met 30/07/2017. In deze periode worden geen dossiers opgestuurd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 31/08/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 31/08/2017 - 11:00
Plaats: Hof van Wijckhuyze Alveringem, Sint-Rijkersstraat 19, 8690 Alveringem
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: .
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017

Annonces similaires du BDA :