Gemeente Koksijde

Herinrichting Zeedijk tussen J. Jordaensstraat en Middelkerkestraat, heraanleg wandeldijk tussen Middelkerkestraat en G. Grardplein, vernieuwen leuning op de Zeedijk


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Koksijde
Zeelaan 303, BE-8670 Koksijde
Contact: De heer Wesley Dorné
Tel: +32 58533062 Fax: +32 58533116 E-mail: wesley.dorne@koksijde.be
Internet adres(sen): www.koksijde.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting Zeedijk tussen J. Jordaensstraat en Middelkerkestraat, heraanleg wandeldijk tussen Middelkerkestraat en G. Grardplein, vernieuwen leuning op de Zeedijk
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zeedijk Koksijde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichting Zeedijk tussen J. Jordaensstraat en Middelkerkestraat, heraanleg wandeldijk tussen Middelkerkestraat en G. Grardplein, vernieuwen leuning op de Zeedijk
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
*
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/8/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 145.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder op de aanneming toepasselijk zijn kunnen op volgende
adressen ingezien wordeno p het kantoor van de ontwerper,
ontwerpbureau Plantec nv, Nieuwpoortsesteenweg 399 - 8400 Oostende
tel. 059/56.10.10 - fax 059/56.10.11 - e-mail: info@plantec.be
Openingsuren: alle werkdagen van 10 tot 12u en van 13 tot 16u
Indien de kandidaat de aanbestedingsdocumenten wenst af te halen, neemt hij eerst
telefonisch contact op het telefoonnummer 059/56 10 10. In het ander geval kan Plantec nv
niet garanderen dat de aanbestedingsdocumenten ter beschikking zullen zijn.
De bescheiden kunnen mits contante betaling aan of voorafgaandelijke storting op rek. nr
BIC KREDBEBB - IBAN BE83 4761 2380 3115 van het ontwerpbureau Plantec nv,
Nieuwpoortsesteenweg 399 - 8400 Oostende, aangekocht worden tegen volgende voorwaarden:
1/ papieren versie (inclusief digitale versie): EUR 193,60
2/ digitale versie: EUR 145,20
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/8/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/8/2017 - 14:00
Plaats: Dienst Technisch Bureau
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/6/2017

Annonces similaires du BDA :