Gemeente Grimbergen

AANSTELLEN VAN EEN ONTWERPER VOOR DE OPMAAK VAN DE PLANNEN VOOR DE REALISATIE VAN EEN ONDERGRONDSE PARKING EN DE EXPLOITATIE, INCLUSIEF DE BOVENBOUW.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Grimbergen
Prinsenstraat 3, BE-1850 Grimbergen
Contact: De heer Johan Theetaert
Tel: +32 22601312 Fax: +32 22701266 E-mail: johan.theetaert@grimbergen.be
Internet adres(sen): www.grimbergen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AANSTELLEN VAN EEN ONTWERPER VOOR DE OPMAAK VAN DE PLANNEN VOOR DE REALISATIE VAN EEN ONDERGRONDSE PARKING EN DE EXPLOITATIE, INCLUSIEF DE BOVENBOUW.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Gemeenteplein
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AANSTELLEN VAN EEN ONTWERPER VOOR DE OPMAAK VAN DE PLANNEN VOOR DE REALISATIE VAN EEN ONDERGRONDSE PARKING EN DE EXPLOITATIE, INCLUSIEF DE BOVENBOUW.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De inschrijver dient te voldoen aan de voorschriften inzake bijdragen aan de sociale zekerheid en de bestaanszekerheid.
De inschrijver voegt bij zijn offerte een geldig RSZ-attest voor het afgelopen kalenderkwartaal t.o.v. de dag van opening van de offertes (overeenkomstig de bepalingen artikel 90. § 3 van het Koninklijk Besluit van 08.01.1996).
Een recent attest van de directe belastingen en een afschrift van de laatste rekening van een door het bevoegd kantoor voor B.T.W.-ontvangsten verstrekte verklaring dient bij de prijsofferte gevoegd.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een omstandige bankverklaring, afgeleverd door een gekende bankinstelling met zetel in de Europese Unie, waaruit duidelijk blijkt dat de financiële mogelijkheden van de inschrijver van die aard zijn dat hij de opdracht financieel tot een goed einde kan brengen, dient bij de prijsofferte gevoegd (zie bijlage 5).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1. Een lijst met de bezetting, de studie en beroepskwalificaties van al het tewerkgestelde personeel in vast dienstverband, een volledig gedetailleerde beschrijving, inbegrepen organigram van het bedrijf (organisatie) met inbegrip van de infrastructuur en de technische middelen, om de opdracht naar behoren en kwaliteitsvol te kunnen uitvoeren. Uit deze lijst met de bezetting moet blijken dat de opdrachthouder minimum beschikt over 4 erkende stedenbouwkundigen in dienstverband van waaruit naargelang de aard van de opdracht een keuze kan gemaakt worden voor een optimale samenstelling van het projectteam. Verder dienen in het bedrijf minstens 2 verkeerskundigen en 2 landschapsarchitecten aanwezig te zijn, waaruit een keuze kan gemaakt worden om het projectteam te kunnen aanvullen voor specifieke onderzoeken.
2. Minstens 3 referentieprojecten, beknopt voorgesteld, waarvan de studieopdracht in uitvoering is of uitgevoerd werd in de laatste 3 jaar en waarvan het ereloon minstens 20.000 euro of meer bedraagt. Voor elk referentieproject wordt aan attest gevoegd van het opdrachtgevend bestuur waaruid blijkt dat de opdracht naar voldoening werd uitgevoerd of in uitvoering is.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: De methodologie voor uitvoering van de studie, Weging: 10
Criterium 3: De ervaring en deskundigheid, Weging: 10
Criterium 4: De kwaliteitsbewaking, Weging: 10
Criterium 5: De uitvoeringstermijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/8/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De verschillende bijlagen kunnen digitaal worden opgevraagd bij de dienst Leefmilieu (jessika.doms@grimbergen.be, 02/260 13 33).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 3/8/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 3/8/2017 - 11:00
Plaats: Gaston Geleynzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/6/2017

Annonces similaires du BDA :