AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AGB Tremelo
Veldonkstraat 1, BE-3120 TREMELO
Contact: Mevrouw Sabine Clerix
Tel: +32 16525437 E-mail: sabine.clerix@tremelo.be
Internet adres(sen): www.tremelo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vernieuwbouw turnzaal en renovatie oud schoolgebouw te Baal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Baalsebaan 287
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat de vernieuwbouw van de bestaande turnzaal en de renovatie van het oud schoolgebouw.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 69 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Art. 67 (KB): Financiële en economische draagkracht
De inschrijvers leggen een attest voor dat de financiële en economische draagkracht aantoont volgens de documenten beschreven in dit artikel.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Art. 69 (KB): Technische bekwaamheid
Ten einde de technische bekwaamheid van de inschrijver na te gaan moeten bij de offerte volgende documenten worden gevoegd:
- een referentielijst van gelijkaardige werken;
- een lijst met de competenties van het personeel.
- Referentielijst werken, uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar;
- een lijst met de competenties van het personeel dat zal worden ingezet voor de opdracht.
De inschrijvers leggen hun bewijs van de vereiste erkenning voor (categorie/ondercategorie en klasse).
Bij een tijdelijke handelsvennootschap vermeldt elke vennoot zijn erkennings- en registratienummer in de offerte en dient de overeenkomst van tijdelijke handelsvennootschap toegevoegd te worden.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/9/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 310.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnummer KBC - BIC KREDBEBB - IBAN BE70 4400 3466 3125 van Evolta Engineers nv, Damstraat 220 te 9180 Moerbeke - 09/326.92.92 met vermelding van BTW-nr. van de aankoper voor de prijs van 310,00 EUR (incl. 6% BTW, post- en verzendingskosten en digitale versie aanbestedingsdocumenten op USB-stick).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
5/9/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
5/9/2017 - 10:00
Plaats: Collegezaal van het gemeentehuis Tremelo - Veldonkstraat 1, 3120 Tremelo
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Conform artikel 44 van KB 15/07/2011 dienen eventuele aanvullende inlichtingen over het bestek schriftelijk via aanbestedingen@evolta.be gevraagd zodat, in geval van noodwendigheid van antwoord, alle aannemers gelijk behandeld worden en correcte informatie verspreid wordt. Op telefonische vragen zal niet geantwoord worden.
Conform artikel 86 van KB 15/07/2011 moeten vergissingen en leemtes uiterlijk 10 dagen voor inschrijving schriftelijk gemeld worden.
De bescheiden betreffende onderhavige opdracht liggen alle werkdagen, ter inzage van de inschrijvers in de burelen van de gemeente Tremelo.
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Op de definitief gesloten omslag waaronder de offerte wordt gestoken, moet vermeld staan:
Vernieuwbouw turnzaal en renovatie oud schoolgebouw te Baal.
Opening der offertes op dinsdag 5 september 2017 om 10:00
Offertes per post verstuurd worden in een 2de omslag gestoken met vermelding: "OFFERTE". Deze offertes moeten aangetekend verstuurd worden aan:
AGB Tremelo
T.a.v. Sabine Clerix
Veldonkstraat 1
3120 Tremelo
Plaatsbezoek vereist:
Door zijn inschrijving bevestigt de aannemer dat hij voor het opstellen van zijn prijsofferte ter plaatse is geweest en zich persoonlijk heeft vergewist van de omvang van de aanneming en zijn specifieke moeilijkheden.
In bijlage kan men een modelformulier terugvinden om deze bevestiging mede te delen.
Dit formulier dient afgetekend door de inschrijver en een afgevaardigde van het AGB Tremelo bij de inschrijving gevoegd.
Plaatsbezoeken zijn mogelijk na telefonische afspraak met Rudy Van der Auwera, technische uitvoeringsdienst op het nummer 016/52.54.91
of telefonisch met Sabine Clerix, overheidsopdrachten op het nummer 016/52.54.37.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/6/2017