AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Technische dienst
Augustijnenlaan 30, BE-2200 Herentals
Contact: Mevrouw Hanne Dekien
Tel: +32 14285050 E-mail: technische.dienst@herentals.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - onderhouds- en herstellingswerken aan asfalt- en betonwegen dienstjaar 2017 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: grondgebied Herentals, 2200 Herentals
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herstelling van asfaltverharding in:
Kamergoor, Sin-Jansstraat, De Beuckelaar-Pareinlaan/Montezumalaan, Saffierstraat, Herenthoutseweg, Nonnenvest, Acacialaan, Meivuurstraat, Vorselaarsebaan, Leefdaalstraat, Proostenbos, Roggestraat, Belgiëlaan, kapelstraat, Watervoort, Hogeweg en Multifunctioneel terrein
- Insnijden van bitumineuze verharding
- Affrezen van asfaltverharding
- Plaatselijke opbraak van bestratingen in straatstenen
- funderen door recycling in situ
- Herstelling van schade aan bitumineuze verhardingen met bitumineuze mengsels
- aanbrengen van bitumineuze overlagingen
- Aanbrengen van gekleurde slemlagen
Herstelling van betonverharding in:
Bemden, Toekomstlaan, Saffierstraat, Doornestraat, Meivuurstraat.
- Insnijden betonverharding
- Opbreken betonverharding
- Aanleggen betonverharding
Plaatselijke herstellingen van lijnvormige elementen
Plaatselijke aanpassingen aan toegangs- en verbindingsputten en rioleringsonderdelen
Aanbrengen van de nodige signalisatie
De taken uit te voeren, opgelegd door de coördinator-verwezenlijking cfr. het Koninklijk Besluit van 25/01/2001 betreffende de tijdelijke en mobiele bouwplaatsen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/8/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/8/2017
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/6/2017