AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ingenieursbureau BOTEC
Terstraetenweg 33, BE-2160 Wommelgem
Contact: Cromheeke Ilse
Tel: +32 33543618 E-mail: i.cromheeke@botec.be
Internet adres(sen): www.botec.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vervangen van de branddetectie Campus Sterrenhuis
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Augustijnslei 78 te 2930 Brasschaat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vervangen van de branddetectie Campus Sterrenhuis.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
het bewijs van erkenning als aannemer
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- het attest van de RSZ slaand op het voorlaatste afgelopen kwartaal;
- het attest uitgereikt door de bevoegde overheid dat de onderneming in orde is met de belastingen (btw en directe belastingen);
- de verklaring op erewoord 'Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- het bewijs van erkenning als aannemer
- Voor deze Opdracht dienen 3 referentieopdracht(en) te worden ingediend met door de betreffende bouwheer getekende attesten van goede uitvoering en uitgereikt aan de aannemer voor werken die hij zelf uitvoerde.
Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/08/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De dossiers worden geleverd digitaal in leesformaat (.pdf) na bestelling telefonisch 03 354 36 18 of per e-mail: info@botec.be en mits voorafbetaling van 50.00 EUR (incl 21 % btw), op rekening BIC GEBABEBB IBAN - BE49 2200 3863 8671 op naam van het bovenvermelde ingenieursbureau BOTEC nv, Terstraetenweg 33, 2160 WOMMELGEM met vermelding van bb 2017-12 - 4 en uw btw-nummer.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/08/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
23/08/2017 - 10:00
Plaats: in het muziekatelier aan het einde aan de hal van het dagcentrum van Rotonde vzw, Augustijnslei 78 te 2930 Brasschaat.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: alle inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/06/2017