Koplamp Architecten

Restauratiewerken in de kloostertuin


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
KOPLAMP ARCHITECTEN
Watertorenstraat 20, BE-8800 Roeselare
Contact: Vancoppenolle Guido
Tel: +32 51261919 E-mail: info@koplamp.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=277147
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratiewerken in de kloostertuin
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Restauratiewerken in de kloostertuin
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie de bijgevoegde administratieve bepalingen
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie de bijgevoegde administratieve bepalingen
zie de bijgevoegde administratieve bepalingen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie de bijgevoegde administratieve bepalingen
zie de bijgevoegde administratieve bepalingen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/08/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 404.70 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Voor een geprinte aanbestedingsbundel, dient het bovenstaande bedrag overgeschreven te worden op het nummer BE05 7386 1363 7075. Na ontvangst van een betalingsbewijs wordt de aanbestedingsbundel met de post verstuurd naar de betrokkene.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/08/2017 - 12:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 30/08/2017 - 12:00
Plaats: A33 architectenvennootschap, Fonteinstraat 1/A, 3000 Leuven
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: 1
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Deze nieuwe opdracht is een vervolg op de afgebroken gunningsprocedure van de opdracht met het referentienummer "KOPLAMP-2010_18_F2_lot_2_3-F02-0".
-Deze opdracht werd gepubliceerd op 23/05/2017 (BDA 2017-516071).
-Deze opdracht werd aangevuld op 30/05/2017 (BDA 2017-516811).
-Deze gunningsprocedure werd afgebroken op 02/06/2017, met de melding dat deze wellicht opnieuw aangekondigd zou worden (BDA 2017-517253).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/06/2017

Annonces similaires du BDA :