AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
gemeente Tessenderlo
Markt z/n, BE-3980 Tessenderlo
Contact: Dienst gemeentewerken
Tel: +32 13661715 E-mail: gemeentewerken@tessenderlo.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=276865
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie fietspaden langs de Schoterweg - Wegvak tussen Paddenhoek/Hooiman en Processieweg - gemeente Tessenderlo
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente Tessenderlo
Schoterweg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Gemeente Tessenderlo
Renovatie fietspaden langs de Schoterweg
Wegvak tussen Paddenhoek/Hooiman en Processieweg
- algemene administratieve voorschriften en bepalingen
- grondwerk nodig voor het verwezenlijken van het voorgeschreven grondverzet en algemeen grond werk, inclusief eventuele aan- en afvoer van gronden
- opbreken van diverse verhardingsmaterialen en lijnvormige elementen
- opbreken van funderingen en onderfunderingen
- aanleg van hoofdriool en rioolaansluitingen
- aanleg van funderingen
- lijnvormige elementen
- asfaltverharding
- betonverharding
- verhardingen in diverse materialen
- belijningen en bebordingen (signalisatie)
- beplantingswerken
- allerhande werken
- opmaken as-built plannen
- het onderhoud van de werken tot het einde van de contractuele waarborgtermijn van twee jaar voor de rioolaansluitingen, fundering, verhardingen en de beplantingen, ingaande op de datum van de voorlopige oplevering
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- kopie attest erkenning
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Kopie RSZ
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- kopie attest erkenning
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/08/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 72.60 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De digitale aanbestedingsdocumenten kunnen mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting op het rekeningnummer BE 38 453-4114431-72 (BIC: KRED BEBB) van de ontwerper Buro LST worden aangekocht.
Optioneel: De analoge aanbestedingsdocumenten kunnen worden aangekocht aan een totaalprijs van ? 251,68 incl. BTW en verzendkosten.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/08/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
31/08/2017 - 11:00
Plaats: burelen van de technische dienst, Markt z/n, 3980 Tessenderlo - zaal geel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen over de opdracht kunnen worden verkregen bij André Moens projectverantwoordelijke bij Buro LST.
P.P. Rubensstraat 10 bus 2 te 3680 Maaseik
tel: 089/563767; e-mail: andre.moens@buro-lst.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/06/2017