AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Riemst
Maastrichtersteenweg 2b, BE-3770 Riemst
Contact: De heer YVES FROYEN
Tel: +32 496559053 Fax: +32 12440399 E-mail: yves.froyen@riemst.be
Internet adres(sen): www.riemst.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor boombeheer: snoeien en vellen van bomen + uitfrezen van boomstronken, VTA onderzoek 2017 - 2020
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: gemeente Riemst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor boombeheer: snoeien en vellen van bomen + uitfrezen van boomstronken; VTA onderzoek in de gemeente Riemst 2017 - 2020.
De opdracht is opgedeeld in volgende delen:
1: Inventarisatie en VTA
2: Gebruik software, registraties, mutaties, koppeling en rapportage
3: Achterstallige snoeiwerken
4: NTO (nader technisch onderzoek)
5: Kandelaberen - herhalingssnoei
6: Vormsnoei van knot- en bolvormen
7: Regulier snoei / begeleidingssnoei
8: Gebruiks - / onderhoudssnoei
9: NTO (jaarlijks)
10: Verwijderen van stronken
11: VTA (jaarlijks terugkerende registratie, mutatie, koppeling en rapportage)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De aankoopdienst vraagt het Fiscaal- en RSZ-attest van de inschrijvers zelf aan; u hoeft geen attesten in dit verband bij uw offerte te voegen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Dit zijn de minimumeisen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zijn voor de kwaliteitscontrole.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Het EET-certificaat (boomverzorgingsdeskundige) afgeleverd door het EAC voorleggen voor de werkposten VTA en NTO (nader technisch onderzoek)
Het ETW-certificaat (uitvoerende boomvezorging) afgeleverd door het EAC voorleggen voor de andere werkposten.
* De inschrijver toont aan dat hij/zij ervaring heeft met vergelijkbare opdrachten door ten minste drie referenties bij te voegen met betrekking tot soortgelijke opdrachten tijdens de laatste 3 jaar.
Voor elke referentieopdracht in de lijst worden volgende vermeldingen bijgevoegd:
* de opdrachtgever (met gegevens contactpersoon + telefoonnummer);
* het begin en einde van de uitvoering
* de beknopte omschrijving van de opdracht (verschillende onderdelen);
* kostprijs.
Uit de referenties dient voor alle aspecten van de opdracht de deskundigheid te blijken
Dit zijn de minimumeisen.
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Conceptvoorstel en projectmanagement, Weging: 40
Criterium 2: Prijs, Weging: 60
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/8/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
3/8/2017 - 12:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
3/8/2017 - 12:00
Plaats: schepenzaal van het gemeentehuis, Maastrichtersteenweg 2b te 3770 Riemst
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/6/2017