Zorggroep Orion

Uitnodiging tot indienen offerte -Brandveiligheidswerken aan de gebouwen van het WZC De Wending 2 van zorggroep Orion te Turnhout, kadastraal gekend onder afdeling 3, sectie O nr. 734 B3 en gelegen langsheen Albert Van Dyckstraat 39 - 2300 Turnhout - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Zorggroep Orion
Albert Van Dyckstraat 18, BE-2300 Turnhout
Contact: De heer Franky Boden
Tel: +32 470690442 E-mail: franky.boden@zorggroep-orion.be
Internet adres(sen): www.zorggroep-orion.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Brandveiligheidswerken aan de gebouwen van het WZC De Wending 2 van zorggroep Orion te Turnhout, kadastraal gekend onder afdeling 3, sectie O nr. 734 B3 en gelegen langsheen Albert Van Dyckstraat 39 - 2300 Turnhout
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zorggroep Orion > Woonzorgcentrum De Wending 2
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Brandveiligheidswerken aan de gebouwen van het WZC De Wending 2 van zorggroep Orion te Turnhout, kadastraal gekend onder afdeling 3, sectie O nr. 734 B3 en gelegen langsheen Albert Van Dyckstraat 39 - 2300 Turnhout
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Aanneming
Korte beschrijving:
Aanneming
Perceel 2: Algemene bouwwerken en afwerking
Korte beschrijving:
Algemene bouwwerken en afwerking
Perceel 3: Technieken - elektriciteit
Korte beschrijving:
Technieken - elektriciteit
Perceel 4: Schilderwerken
Korte beschrijving:
Schilderwerken
Perceel 5: Veiligheid en gezondheid
Korte beschrijving:
Veiligheid en gezondheid
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De studie- of beroepskwalificaties van de aannemer of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de leiding van de werken worden belast.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* De studie- of beroepskwalificaties van de aannemer of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de leiding van de werken worden belast.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs
Criterium 2: Timing en planning
Criterium 3: Gebruikte materialen
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/7/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Afgedrukte exemplaren van de aanbestedingsdocumenten zijn te koop, mits vooraf te bestellen op het bureel van de ontwerper aat|architecten bvba - t.a.v. Tine Van Der Voort | architect - Patersstraat 95 - 2300 Turnhout, tegen contate betaling van: 200,00 euro (incl. btw en postkosten) of via overschrijving op rekeningnummer BE19 7330 0593 4612 met vermelding van uw BTW-nummer ( voorafgaandelijk verwittigen bij afhalen: gsm 0032 479 68 79 88).
Het digitaal doorsturen van de aanbestedingsdocumenten gebeurt kosteloos
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 31/7/2017 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/6/2017

Annonces similaires du BDA :