AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Ninove
Centrumlaan 100, BE-9400 Ninove
Contact: De heer Pascal De Klerck
Tel: +32 54313284 Fax: +32 54323849 E-mail: pascal.deklerck@ninove.be
Internet adres(sen): www.ninove.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg fietspaden langs de Cyriel Prieelsstraat in de deelgemeente Aspelare en de Langestraat te Herzele
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Cyriel Prieelsstraat Aspelare en Langestraat Herzele
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleg fietspaden langs de Cyriel Prieelsstraat in de deelgemeente Aspelare en de Langestraat te Herzele
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
*Attest van erkenning
De vereiste erkenning is categorie C1 en/of E1.
Op basis van het ramingsbedrag wordt geoordeeld dat de werken tot de klasse 3 behoren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/8/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek + plannen
Het bestek en de plannen kunnen digitaal worden verkregen op de dienst logistiek/patrimoniumbeheer van de stad Ninove, Centrumlaan 100, 9400 Ninove na aanvraag op het e-mailadres patrimonium@ninove.be of telefoonnr. 054/313284
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/8/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/8/2017 - 10:00
Plaats: Stadhuis, vergaderzaal 1 - 1ste verd., Centrumlaan 100 te 9400 Ninove
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/6/2017