Gemeente Lummen

Uitnodiging tot indienen offerte - Reinigen ruiten gemeentelijke gebouwen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Lummen
Gemeenteplein 13, BE-3560 Lummen
Contact: Mevrouw Marijke Brams
Tel: +32 13390424 Fax: +32 13390591 E-mail: overheidsopdrachten@lummen.be
Internet adres(sen): www.lummen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Reinigen ruiten gemeentelijke gebouwen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Gemeentehuis, Gemeentehuis 13 te 3560 Lummen / G.C.O.C. Oosterhof, Dr. Vanderhoeydonckstraat 56 te 3560 Lummen / Sjamajeeke Geneiken, Voortstraat te 3560 Lummen / Sjamajeeke Lummen, Meerlestraat te 3560 Lummen / Sjamajeeke Genenbos, Genenbosstraat 86 te 3560 Lummen / Gemeentelijk sportcomplex, Sportweg 8 te 3560 Lummen / Gemeentelijke muziekacademie, 3560 Lummen / Gemeentelijke openbare bibliotheek, Groenstraat 42 te 3560 Lummen / Gemeenteschool, Geneikenstraat te 3560 Lummen / Sjamajeeke Linkhout, Linkhoutstraat 192 te 3560 Lummen / Sjamajeeke Meldert, Pastorijstraat 24 te 3560 Lummen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft het tweemaal per jaar reinigen van de ruiten van de opgegeven gemeentelijke gebouwen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Niet van toepassing.
Niet van toepassing.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Minimum drie referenties met betrekking tot de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar. Voor elke referentie dienen de contactgegevens van de opdrachtegever vermeld te worden.
Minimum drie referenties met betrekking tot de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar. Voor elke referentie dienen de contactgegevens van de opdrachtegever vermeld te worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/8/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 3/8/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Wanneer u, als inschrijver, in de opdrachtdocumenten fouten of leemten ontdekt die van dien aard zijn dat ze de prijsberekening of vergelijking van de offertes onmogelijk maken, meldt u dit onmidellijk en schriftelijk aan de aanbestedende overheid en dit ten laatste tien dagen vóór de datum van de opening van de offertes.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/6/2017

Annonces similaires du BDA :