AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Vlaams-Brabant
Diestsepoort 6 bus 81, BE-3000 Leuven
Contact: Wegen en Verkeer Vlaams-Brabant
Tel: +32 16665750 E-mail: wegen.vlaamsbrabant@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=276283
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Netheidsonderhoud op parkings in Vlaams-Brabant
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze diensten hebben betrekking op het netheidsonderhoud op de parkings op het gehele domein van de provincie Vlaams-Brabant.
Het betreft eveneens veegdiensten en ruimen van afval en zwerfvuil op de autosnelweg-, gewestweg- en carpoolparkings.
De aanneming omvat hoofdzakelijk:
- Het ledigen van afvalbakken op parkeer- en rustplaatsen
- Het oprapen en verwijderen van zwerfvuil en afval op parkeer- en rustplaatsen
- Het oprapen en verwijderen van zwerfvuil en afval op bermen, taluds en in grachten
- Het periodiek reinigen van rustplaatsmeubilair en afvalbakken
- het periodiek onderhoud van rustplaatsmeubilair en afvalbakken
- Het herstellen van schade aan rustplaatsmeubilair en afvalbakken
- Het vegen van verhardingen, greppels en kantstroken
- Het periodiek maaien van graszones op parkeer- en rustplaatsen
- Het uitvoeren van regiewerken voor zover deze werken niet kunnen worden vergoed volgens de overige posten van het borderel en geen aannemingslast zijn
- Het plaatsen, instandhouden en verwijderen van alle reglementaire werfsignalisatie die nodig is voor de uitvoering van alle voormelde diensten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Uitsluitingsgronden van art. 61 t.e.m. 66 van KB van 15/07/2011 zijn van toepassing.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Niet van toepassing.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid aan met de volgende referentie(s):
- Het getuigschrift goede uitvoering van gelijkaardige werkzaamheden uitgevoerd gedurende de laatste drie jaar voor een overheidsinstantie, ondertekend door de opdrachtgevende overheidsinstantie. Met vermelding van bestek/dossiernummer, omschrijving van de opdracht, het opdrachtbedrag en de uitvoeringsperiode;
- De benaming van de functie (eventueel de naam van het personeelslid) binnen uw bedrijf die verantwoordelijk zal zijn voor het nazicht van de uitgevoerde werkzaamheden en een omschrijving wanneer en hoe vaak die persoon deze controle zal uitvoeren;
- Een opgave van het aantal uitvoerende arbeidskrachten dat voor de uitvoering van deze aanneming zal ingezet worden, opgesplitst per taak (ruimen van afval en zwerfvuil, het ledigen van de afvalbakken, het nazien, reinigen en herstellen van de afvalbakken, banken, tafels en fietsenstallingen / vegen (4 beurten per jaar) / maaien grasmatten (5 beurten per jaar)). Rekening houdend met de bepalingen opgenomen in Art. 147§1 Uitvoeringstermijnen;
- Een opgave van het materieel dat voor de uitvoering van deze aanneming zal ingezet worden. Telkens duidelijk aan te geven waarvoor het zal gebruikt worden. (ruimen afval en zwerfvuil / ledigen afvalbakken / reinigen afvalbakken, banken, tafels, fietsenstallingen / vegen / maaien grasmatten).
Zie kolom hiernaast.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/09/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/09/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/09/2017 - 10:00
Plaats: VAC Leuven, Diestsepoort 6 bus 81 - 3000 Leuven
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor de uitvoeringstermijn wordt verwezen naar Art. 147 § 1 van het bestek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/06/2017