Gemeente Kapelle-op-den-bos

Herinrichting Spoorwegstraat


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kapelle-op-den-Bos
Marktplein 29, BE-1880 Kapelle-op-den-Bos
Contact: Technische Dienst
Bralt Michiels
Tel: +32 15713271 E-mail: bralt.michiels@kapelle-op-den-bos.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=276812
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting Spoorwegstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichting Spoorwegstraat met fietsenluifel te Kapelle-op-den-Bos
De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken:
 Voorbereidende op- en/of afbraakwerken van rijwegen, voetpaden, van plaatselijke en lijnvormige elementen
 Al de grondwerken nodig voor de uitvoering van de werken volgens de aanduidingen van de plannen, lengte- en dwarsprofielen
 De uitvoering van gewone rioleringswerken en afwateringswerken: buizen, inspectieputten, straatkolken
 Het aanleggen van bestratingen uit bitumineuze materialen op steenslagfundering en uit waterdoorlatende betonstraatstenen op steenslagfundering
 Definitieve afwerking van de bodemplaat in de fietstunnel
 Het plaatsen van trottoirbanden en kantstroken uit beton, incl. fundering en stut in schraal beton
 Het leveren en plaatsen van een fietsrekken
 Het leveren en plaatsen van een fietsenluifel met LED-verlichting
 Het leveren en plaatsen van straatmeubilair
 Het aanleggen van nieuwe parkeerplaatsen
 Het onderhoud van alle werken tot aan de definitieve oplevering
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: 5 of hoger, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/08/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 250.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier wordt opgestuurd mits voorafgaandelijke storting van 250 EUR (incl. 21% BTW) op BE16 0013 6943 4074 van Sweco Belgium nv (met vermelding van BTW-nr en dossiernummer Sweco), ofwel kunnen ze worden afgehaald in de burelen van Sweco Belgium nv, vestiging Brussel.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/08/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/08/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis van Kapelle-op-den-Bos
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn: 90 werkdagen
Inzage bescheiden: Op het kantoor van Sweco, vestiging Brussel, van 9u tot 16u
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/06/2017

Annonces similaires du BDA :