AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholiek Onderwijs Bisdom Antwerpen NoordkAnt B
Noorderlaan 108, BE-2030 Antwerpen
Contact: Goossens Bart Jozef
Tel: +32 33049101 E-mail: bart.goossens@kobavzw.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=276594
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ST MARIABURG dakrenovatie blok B
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: St.Mariaburg, Fr.Standaertlei 54, 2180 Ekeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
afbraak bestaand pannendak incl. schouwdelen
renovatie dak met isolatie en nieuwe dakpannen met beperkt herstel bestaande gevelmetselwerk
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 120000.00 en 150000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek / inschrijvingsformulier
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek / verklaring op eer
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D12
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/08/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 53.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: BE44 0689 3198 7545 op naam van arch.Van Laer & Van Erck bvba
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/08/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
plaatsbezoek na telefonische afspraak met directie Dhr. E.Vanheybeeck 03 605 71 52 of 0496 95 64 22
plaatsbezoek NIET mogelijk tussen 8 juli en 21 augustus 2017
opdrachtgevend bestuur niet bereikbaar tussen 13 juli en 21 augustus 2017, contact via architect/ontwerper
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/06/2017