AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Openbare Vlaamse Afvalstoffenmaatschappij
Stationsstraat 110, BE-2800 Mechelen
Contact: De Ceunynck Ingrid Eduard
E-mail: ingrid.de.ceunynck@ovam.be
Internet adres(sen): http://www.ovam.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bestek Kleine werken West-Vlaanderen : 2017-2019
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft een opdracht voor aanneming van werken in de provincie West-Vlaanderen.
De opdracht bestaat uit deelopdrachten. Elk van de deelopdrachten betreft de uitvoering van bodemsaneringswerken, gaande van schadegevallen tot kleinschalige bodemsaneringswerken.
In het kader van de nieuwe en programmatorische werking van de afdeling DS wil de OVAM met dit bestek een nieuwe manier van werken toepassen om een groter aantal kleine werken te kunnen uitvoeren. Hierbij wordt de nadruk gelegd op de kwaliteit en de timing van het uitgevoerde werk. Hieronder verstaan we o.m. het tijdig naleven van alle opgelegde termijnen en een correcte wijze van communicatie.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/09/2017 - 11:15
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
05/09/2017 - 11:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
05/09/2017 - 11:15
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Vanaf 1 januari 2017 is elektronische facturatie (e-invoicing) de standaard werkwijze voor de ontvangst van facturen binnen de Vlaamse overheid. Meer informatie hierover vindt u in het bijgevoegde bestek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/06/2017