Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn

PG0579-90524A - Uitvoeren spoorwerken, aanliggende verhardingen, wegenis, bovenleidingen en bekabelingen voor het project stationsomgeving Oostende


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn
Ragheno Business Park - Motstraat 20, BE-2800 Mechelen
Contact: Domeinen & Infrastructuur
Simon Lietaert
E-mail: simon.lietaert@delijn.be
Internet adres(sen): www.delijn.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PG0579-90524A - Uitvoeren spoorwerken, aanliggende verhardingen, wegenis, bovenleidingen en bekabelingen voor het project stationsomgeving Oostende
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Het uitvoeren van spoorwerken en aanliggende verhardingen en wegenis, deel bovenleidingen en bekabelingen in het kader van het project stationsomgeving Oostende.
De opdrachtnemer van deze werken is tevens pilootaannemer en moet instaan voor de algehele coördinaite van deze werken met de andere aannemingen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Spoor: (onder)categorie H1 - klasse 8
Bovenleiding: (onder)categorie H2 - klasse 5
Kabels: (onder)categorie C6 - klasse 4
Wegenis en riolering: (onder)categorie C - klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/08/2017-09:30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 29/08/2017-09:30
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 29/08/2017-09:30
Ophalen bestekdocumenten: klik op link vermeld bij adres kopersprofiel pagina 1 van deze aankondiging.
Verplichte e-invoicing: vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing. Specifieke informatie voor firma's is terug te vinden op deze pagina: https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers
Als opdrachtnemer van de Vlaamse overheid wordt u gratis begeleiding aangeboden. Neem hiervoor contact op met het Vlaamse e-invoicingteam via het e-mailadres e.procurement@vlaanderen.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/06/2017

Annonces similaires du BDA :