AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Hantson Dorine
Tel: +32 92425759 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=276403
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-9000-BT04-16-002: De realisatie van een verbruikszaal en annexen door middel van het leveren en plaatsen van modulaire eenheden op de sportsite Borluut te Gent
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De realisatie van een verbruikszaal en annexen door middel van het leveren en plaatsen van modulaire eenheden op de sportsite Borluut, Borluutstraat 21 te Sint-Denijs-Westrem (Gent).
De stad Gent wenst op deze site een verbruikszaal en annexen te voorzien ten behoeve van de "Ghent Gators" (American Footballteam) door middel van de plaatsing van vijf modulaire eenheden.
Deze opdracht omvat de levering, plaatsing en indienstelling van 5 modulaire eenheden. De nodige voorbereidingswerken (o.m. aanleggen en aansluiting van nutsvoorzieningen), maken eveneens deel uit van deze opdracht. De modulaire eenheden dienen zo snel als mogelijk operationeel te zijn.
De gunning van de opdracht wordt voorzien eind september 2017.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Tevredenheidsattesten
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige opdrachten (het leveren, plaatsen en indienstellen van modulaire eenheden, telkens met een minimum bedrag van ? 140 000 (excl. btw)) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
De voorgelegde referenties dienen betrekking te hebben op projecten die minimaal voorlopig werden opgeleverd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: de inschrijvingsprijs, Weging: 60
Criterium 2: de kwalitatieve meerwaarden, Weging: 20
Criterium 3: de realisatietermijn, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/08/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/08/2017 - 23:55
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen van technische aard kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Marc Gillemon (marc.gillemon@farys.be, tel. 0470/97 13 54).
Voor inlichtingen van administratieve aard kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Dorine Hantson (dorine.hantson@farys.be, tel. 09/242 57 59).
OPGELET: verplicht plaatsbezoek. Het plaatsbezoek zal doorgaan op afspraak. Gelieve hiervoor contact op te nemen met dhr. Marc Gillemon (tel. 0470/97 13 54, of per e-mail: marc.gillemon@farys.be).
De opdrachtdocumenten zijn kosteloos te verkrijgen via eenvoudige aanvraag op aankoop@farys.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/06/2017