AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Groep Sint-Franciscus
Sint-Martensstraat 3, BE-9660 Brakel
Contact: Dhr Wim Vercruyssen
Tel: +32 55432027 E-mail: wv@sintfranciscustehuis.be
Internet adres(sen): www.sintfranciscustehuis.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen van een nieuw WZC Groot Bewijk met kortverblijf lot bouwwerken inclusief omgevingswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Groot Bewijk, Boterbloemstraat te 9860 Oosterzele
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouwen van een nieuw WZC Groot Bewijk met kortverblijf lot bouwwerken inclusief omgevingswerken
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR of volgens inschrijvingsbedrag, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 40
Criterium 2: technische kwaliteit van het voorgestelde materiaal, in verhouding tot de gestelde minimumkwaliteit, Weging: 20
Criterium 3: functionaliteit van de voorgestelde technische installaties, Weging: 15
Criterium 4: plan van aanpak / BIM, Weging: 15
Criterium 5: timing en timemanagement en samenwerkingsmethodologie, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/09/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 395.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: overschrijven op rekeningnummer BE85 4441 6916 0106
gelieve uw ON-nummer te vermelden
het dossier is ook digitaal verkrijgbaar aan 100 ? inclusief btw, gelieve ons dan uw mailadres te bezorgen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/09/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/09/2017 - 10:00
Plaats: vergaderzaal Sint-Franciscus, Sint-Martensstraat 3 te 9660 Brakel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/06/2017