Gemeente Hamme

Uitnodiging tot indienen offerte -Huren van eindejaarsverlichting 2017 - 2020 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Hamme
Marktplein 1, BE-9220 Hamme
Contact: De heer Bart Peeters
Tel: +32 52475570 Fax: +32 52475579 E-mail: bpe@hamme.be
Internet adres(sen): www.hamme.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Huren van eindejaarsverlichting 2017 - 2020
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Grondgebied gemeente Hamme
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het huren van eindejaarsverlichting voor 4 jaar
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aanbestedende overheid vraagt voor de Belgische inschrijvers zelf de volgende documenten op:
-Attest inzake sociale zekerheid en het bijbehorend attest "inhoudingsplicht artikel 30bis"
-Attest niet-faillissement
-Fiscaal attest inzake directe belastingen en BTW.
De inschrijver voegt bij zijn offerte (i) een uittreksel uit het strafregister dat betrekking heeft op de inschrijver zelf indien deze een rechtspersoon is en (ii) een uittreksel uit het strafregister dat betrekking heeft op de natuurlijke persoon die de offerte voor de inschrijver ondertekent.
Deze uittreksels dienen niet ouder dan 3 maanden te zijn.
Door in te schrijven verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 §1 en §2 enkel in zoverre de inlichtingen of documenten betreffende de uitsluitingsgevallen waarop de verklaring slaat, voor de aanbestedende overheid kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen als bedoeld in artikel 60, § 1.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nvt
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
min. 5 leveringen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/7/2017 - 23:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar via het in de aankondiging vermelde link.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 26/7/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 26/7/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, Marktplein 1, 9220 Hamme, trouwzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/6/2017

Annonces similaires du BDA :