Vrije Universiteit Brussel

Oproep tot aanvraag tot deelneming - snelbouwconstructie voor tijdelijke huisvesting


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vrije Universiteit Brussel
Pleinlaan 2, BE-1050 Brussel
Contact: De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Tel: +32 26292294 E-mail: sonia.dewulf@vub.be
Internet adres(sen): www.vub.ac.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - snelbouwconstructie voor tijdelijke huisvesting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Laarbeeklaan 103, 1090 Jette
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
snelbouwconstructie voor tijdelijke huisvesting
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* zie bestek
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/7/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/7/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
03/07/2017 om 11.00
het plaatsbezoek gaat door op maandag 03/07 om 11u.
Plaats van afspraak:
Vrije Universitiet Brussel - Campus Jette - Laarbeeklaan 103 - 1190 Jette
Afspraak op de campus faculteit Geneeskunde inkomhall gebouw A, lokaal 043, zithoek 1.
Vooraf inschrijven via offertes.infra@vub.be en met verplichte CC aan nele.samson@vub.be is noodzakelijk, dit kan uiterlijk tot en met zondag 02/07 te 11.59 u.
Er is een publieke opening van de kandidaturen voorzien op 13/07/2017 om 14.00 uur. Plaats van opening : Vrije Universiteit Brussel - Pleinlaan 2 - 1050 Brussel - gebouw M - gelijkvloers - lokaal M 015
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/6/2017

Annonces similaires du BDA :