Stad Diest

Levering en plaatsing, met huurformule, van een feestverlichting met toebehoren (2017-2020)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Diest
Grote Markt 1, BE-3290 Diest
Contact: Mevrouw Elly Van Havere
Tel: +32 13353234 Fax: +32 13322306 E-mail: elly.vanhavere@diest.be
Internet adres(sen): www.diest.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering en plaatsing, met huurformule, van een feestverlichting met toebehoren (2017-2020)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: grondgebied van de stad Diest, 3290 Diest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Huur, levering, plaatsing, verwijdering van een feestverlichting tijdens de eindejaarsperiode (2017-2020).
Leverplaats: grondgebied van de stad Diest.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
-een bewijs dat een verzekering inzake beroepsrisico's werd onderschreven
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 30
Criterium 3: Dienst na verkoop, Weging: 20
Criterium 4: Concept, originaliteit , Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/7/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek is elektronisch beschikbaar door een e-mail te sturen naar: elly.vanhavere@diest.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/7/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 27/7/2017 - 11:00
Plaats: Verstappenzaal- ten stadhuize
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Voor afspraken betreffende het plaatsbezoek kan u contact opnemen met Joachim Vancluysen ,Centrummanager (013/353236 - e-mail: joachim.vancluysen@diest.be)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/6/2017

Annonces similaires du BDA :