AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel Asset Management
Koningin Maria-Hendrikaplein 2, BE-9000 Gent
Contact: Clauw Katrien
Tel: +32 92412341 Fax: +32 92412537 E-mail: katrien.clauw@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
57/33/3/17/023 - Vernieuwing seininrichting Zottegem
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zottegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De aanneming omvat voornamelijk:
Werken voor plaatsen van seinkabels en voedingskabels mogelijk te maken zoals graven grachten, plaatsen sleuven, maken trekputten en doorsteken onder het spoor en de openbare weg;
Het afrollen en plaatsing van kabels, binnenbrengen van kabels in keten en kasten.
Het verbinden van de kabels aan de gestellen in de sein - en voedingsketen, de seinkasten en aan de seintoestellen in het spoor.
Maken van funderingen voor verdeelkasten en seinketen.
Het plaatsen van deze keten en verdeelkasten op de funderingen.
Het opstellen, uitrusten, bedraden en aansluiten van sein - en verdeelkasten.
Het plaatsen, uitrusten en aansluiten van spoorseinen.
Het opstellen, uitrusten en aansluiten van krokodillen in het spoor.
Het opstellen, uitrusten en aansluiten van TBL1+ bakens in het spoor
Het plaatsen en aansluiten van allerlei veiligheidstoestellen en hun verdeeldozen die verband houden met de seininrichting.
Het plaatsen van sleuven en kabelgoten waar nodig geacht wordt om een ordelijke toestand te bekomen.
Het aarden van de seininstallaties
Het wegnemen van oude kabels.
Het wegnemen van oude seininstallaties (seinkasten, kapotte kabelsleuven, kabels, .).
Het opruimen en terug in een ordentelijke staat brengen van het terrein.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Bij te voegen bij de kandidatuurstelling:
- Een RSZ-attest overeenkomstig artikel 67 van het KB plaatsing van 16.07.2012;
- Een recent fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten overeenkomstig art. 68 van het KB plaatsing van 16.07.2012;
- Uittreksel uit het strafregister.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Bij te voegen bij de kandidatuurstelling: het bewijs van erkenning "ondercategorie P2 Klasse: 5 of hoger"
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/08/2017-11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
23/08/2017-11:00
- Belangrijke opmerking: de kandidatuurstelling dient vergezeld te gaan van een ondertekende brief.
- Dit is een beperkte aanbesteding. De opdrachtdocumenten worden na evaluatie van de kandidatuurstellingen ter beschikking gesteld van de geselecteerde kandidaten.
- De indiening van de kandidatuurstelling gebeurt op papier.
De kandidatuurstelling op papier wordt geschoven in een definitief gesloten omslag waarop zijn vermeld: de uiterste datum van indiening en de vermelding: "kandidatuurstelling nr. 57/33/3/17/023". Bij verzending via een postdienst, wordt die omslag geschoven in een tweede gesloten omslag met opgave van onderstaand adres:
Directie Asset Management
90-02 Area North-West - Bureau Werken
Koningin Maria Hendrikaplein 2
9000 Gent
En de vermelding: "kandidatuurstelling nr. 57/33/3/17/023".
- Wij raden u ten stelligste aan om u te registreren in e-Notification, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij eventuele addenda, verbeteringsberichten, aanvullende informatie, enz. Dossier toevoegen aan favorieten.
- Door zich kandidaat te stellen voor de huidige opdracht, erkennen de kandidaten dat zij kennis hebben genomen van de gedragscode voor de leveranciers en aannemers van Infrabel en verbinden zij zich ertoe om de bepalingen ervan na te leven. Deze gedragscode kan geraadpleegd en gedownload worden op de site www.infrabel.be onder de rubriek "Professionals", gedragscode en veiligheid.
- Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 66 à 69 van KB 16 juli 2012 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten."
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/06/2017