AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Infrastructuur
Dhr. Dirk De Waele
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Project 22.176/1 - Zingem, Collector Ouwegem fase 2
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zingem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Project 22.176/1 - Zingem, Collector Ouwegem fase 2
voorbereidende opbraakwerken van bestaande verhardingen en riolering met de aansluitingen.
aanleg van gescheiden riolering met huisaansluitingen en straatkolken.
? Buizen < di 400 : 1.591 m
? buizen di 400 : 255 m
? buizen di 500 : 31 m
? buizen di 700 : 13 m
? buizen di 800 : 961 m
? buizen di 1 000 : 316 m
? buizen di 1 200 : 168 m
? kokers di 2 000 x 1 000 : 21 m
Persleiding in HDPE
? buizen du 110 : 459 m
bouw van pompstation
bouw van overstorten
bouw van knijpconstructies
Realisatie/optimalisatie van de afwateringsgrachten
Realisatie van bufferbekken
Aanleg van ondiepe infiltratiekommen
aanleg van rijweg met verharding in K.W.S. op steenslagfundering
aanleg van weggoten, kantstroken en trottoirbanden.
aanleg van groenaanplantingen en straatmeubilair.
aanleg van stoep in betonstraatstenen op schraalbetonfundering.
aanleg van fietssuggestiestroken in okerkleurige kunstharsmarkeringslaag
uitrusting met markering en signalisatie
herstel van diverse verhardingen
afkoppelingen op private percelen
de taken uit te voeren door de Opdrachtnemer cfr. KB van 25/01/01 inzake tijdelijke en mobiele bouwplaatsen en project veiligheids- en gezondheidsplan.
De uitvoering van de opdracht gebeurt in 7 fasen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1, klasse 7.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/08/2017 - 10:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 600.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Prijs incl. BTW. Het volledige bijzondere bestek, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
Indien gewenst kan een papieren versie van het aanbestedingsdossier verkregen worden bij contante betaling of na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. 418-8051751-24 van studiegroep Irtas bvba , Gasmeterstraat 81A te 9100 Sint-Niklaas (tel 03/780.54.06 --- fax 03/777.01.88) met vermelding van "14.007w" + BTW-nr.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/08/2017 - 10:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/08/2017 - 10:45
Plaats: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 225 werkdagen
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage bij Studiegroep Irtas (enkel op afspraak), Gasmeterstraat 81A te 9100 Sint-Niklaas, en via de website van Aquafin nv, www.aquafin.be
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Het volledige bijzondere bestek incl. de bijlagen, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/06/2017