KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
D.V. Marec
Maasdijk 1 bus 3, BE-3640 Kinrooi
Contact: Erik Opdenakker
Tel: +32 89567503 E-mail: info@marec.be
Internet adres(sen):
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=273941
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
WATERRECREATIEGEBIED DE SPAANJERD KINROOI: WEGEN-, RIOLERINGS- EN BEPLANTINGSWERKEN
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
GEMEENTE KINROOI
WATERRECREATIEGEBIED DE SPAANJERD
WEGEN-, RIOLERINGS- EN BEPLANTINGSWERKEN
De opdracht behelst vooral:
- algemene administratieve voorschriften en bepalingen
- grondwerk nodig voor het verwezenlijken van het voorgeschreven grondverzet en algemeen grond werk, inclusief eventuele aan- en afvoer van gronden.
- slopen van gebouwen: 't Kompas - loods - woning - sanitair gebouw - garage/ berging.
- opbreken van diverse verhardingsmaterialen en lijnvormige elementen
- opbreken van funderingen en onderfunderingen
- aanleg van hoofdriool en rioolaansluitingen
- aanleg van funderingen
- lijnvormige elementen
- asfaltverharding
- betonverharding
- bestrating
- verhardingen in diverse bestratingsmaterialen
- beplantingswerken - zaaiwerken.
- allerhande werken
- oeververdedigingswerken
- keermuren, trappenpartijen
- opmaken as-built plannen
- het onderhoud van de werken
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten (behalve voor een DAS) of een beschrijvend document Tegen betaling verkrijgbare documenten Betalingstermijnen en -methode:
In plaats van:
De bestekken kunnen mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting op het rekeningnummer BE 38 453-4114431-72 (BIC: KRED BEBB) van de ontwerper Buro LST worden aangekocht.
Te lezen:
Het digitale besteksdossier kan mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting op het rekeningnummer BE 38 453-4114431-72 (BIC: KRED BEBB) van de ontwerper Buro LST worden aangekocht.
Optioneel: Het analoog besteksdossier in zwart-wit is beschikbaar voor 275? incl. BTW en verzendkosten.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/06/2017