AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kerkfabriek Sint-Catharina
Dries 68, BE-9200 Sinaai
Contact: Kerkfabriek Sint-Catharina
Dirk Belon
Tel: +32 496810650 E-mail: dirk.belon@skynet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratie Sint-Catharinakerk - ELEKTRISCHE INSTALLATIE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sinaai (Sint-Niklaas)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Elektrische installatie voor de Sint-Catharinakerk te Sinaai
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/08/2017 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 90.75 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Dossier + Portkosten: ? 75 + 21% btw = ? 90,75
Overschrijving op rek. nr BE77 2930 1767 2142 van Architectenbureau Van Severen bvba met vermelding: "ELEKTRICITEIT Sint-Catharinakerk te Sinaai + Btw-nummer".
(tussen 7 en 31 juli kunnen omwille van bouwverlof geen dossiers worden bezorgd)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/09/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
01/09/2017 - 10:00
Plaats: Pastorie, Dries 68 te 9112 Sinaai (Sint-Niklaas)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Belangrijke nota : tussen 7 en 31 juli kunnen omwille van het bouwverlof geen dossiers worden bezorgd. Bestellingen na 6 juli worden in augustus afgehandeld.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/06/2017