AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kampenhout
Gemeentehuisstraat 16, BE-1910 Kampenhout
Contact: De heer Jan Blockmans
Tel: +32 16659914 Fax: +32 16656958 E-mail: jan.blockmans@kampenhout.vera.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van de voormalige boerderij tot nieuw cultuur- en beleefcentrum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dorpsstraat 9 te 1910 Kampenhout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie van de voormalige boerderij tot nieuw cultuur- en beleefcentrum
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De volgende documenten dienen bijgevoegd te worden :
- ingevuld en ondertekend inschrijvingsformulier
- ingevulde en ondertekende samenvattende opmeting
- getuigschrift van erkenning
- ingevuld en ondertekend inschrijvingsformulier 'veiligheid'
- een planning van het project
Het niet toevoegen van deze documenten bij de offerte is een onregelmatigheid die kan leiden tot uitsluiting uit het verdere verloop van de procedure.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/8/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Aanbestedingsbundel is te verkrijgen bij architectenbureau MORGEN architectuur, Kroonstraat 168, 2140 Antwerpen.
Digitaal bundel wordt gratis doorgemaild.
Een papieren versie is enkel na betaling van EUR 500 te verkrijgen, na telefonische contactname met de heer Vincent Caluwé, tel. 03/4752824.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/8/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/8/2017 - 14:00
Plaats: collegezaal, Gemeentehuisstraat 16
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/6/2017