Provincie Limburg

Uitnodiging tot indienen offerte -Raamovereenkomst voor onderhouds- en herstellingswerken aan liften - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
provincie Limburg
Universiteitslaan 1, BE-3500 Hasselt
Contact: De heer Werner Putzeys
Tel: +32 11237955 Fax: +32 11238111 E-mail: werner.putzeys@limburg.be
Internet adres(sen): www.limburg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor onderhouds- en herstellingswerken aan liften
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Provinciale instellingen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het provinciebestuur van Limburg beschikt over +/- 26 liftinstallaties in diverse gebouwen.
D.m.v deze raamovereenkomst zal het bestuur 1 aannemer aanstellen voor:
1. Deel 1: het onderhouden van de liftinstallaties: het betreft een onderhoudscontract van het type "beperkte omnium" ;
2. Deel 2: het uitvoeren van herstellingen op afroep (voor werkzaamheden die niet in het onderhoud begrepen zijn) en kleine aanpassingen en renovaties;
Het betreft een opdracht voor de duur van 4 jaar.
Deze raamovereenkomst is GEEN 100% exclusiviteitsovereenkomst.
Het bouwen of onderhouden van nieuwe liftinstallaties zit niet in deze overeenkomst vervat.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Onderstaande bewijzen worden door de aanbestedende overheid zelf opgezocht via de officiële kruispuntbank (DIGIFLOW) en moeten niet bijgevoegd worden:
A. Een attest van niet-faillissement, afgeleverd door de Rechtbank van Koophandel, waaruit blijkt dat de inschrijver geen aangifte heeft gedaan van faillissement of geen gerechtelijk akkoord aangevraagd heeft of niet in staat van faillissement, vereffening of een gelijkaardige situatie verkeert;
B. Een attest, afgeleverd door de Federale Overheidsdienst Financiën, waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met de fiscale verplichtingen (belastingen).
C. Een RSZ-attest waaruit blijkt dat de kandidaat-inschrijver voldoet aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid en bestaanszekerheid.
De inschrijver heeft voor de toepassing van voorgaande bepaling aan de voorschriften voldaan, indien hij volgens zijn rekening, die ten laatste daags voor de opening van de offertes is opgemaakt:
1. Aan de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid al de vereiste aangiften heeft toegezonden, tot en met die welke slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal ten opzichte van de dag van de opening van de offertes, en
2. Op deze aangiften geen verschuldigde bijdragen van meer dan 3.000 EUR moet vereffenen, tenzij hij voor die schuld uitstel van betaling heeft verkregen waarvan hij de termijnen strikt in acht neemt.
Zelfs wanneer de schuld aan bijdragen groter is dan 3.000 EUR , wordt de offerte niet als onregelmatig beschouwd indien de inschrijver, alvorens de beslissing tot het gunnen van de opdracht wordt genomen, aantoont dat hij, de dag waarop het attest zijn toestand bepaalt, op een aanbestedende overheid in de zin van artikel 4, § 1 en § 2, 1° tot 8° en 10°, van de wet of op een overheidsbedrijf in de zin van artikel 26 van die wet, één of meer schuldvorderingen bezit die zeker, opeisbaar en vrij van elke verbintenis tegenover derden zijn en waarvan het bedrag op 3.000 EUR na, ten minste gelijk is aan de bijdragen waarvoor hij met de betaling achterstaat.
Buitenlandse inschrijvers:
Buitenlandse inschrijvers dienen wel de nodige bewijsstukken voor te leggen.
De buitenlandse inschrijver dient bij zijn inschrijving een attest (ev. attesten) te voegen, overeenkomstig artikelen van het Belgisch KB van 14 januari 2013, uitgaande van de bevoegde overheid van het land waar de maatschappelijke zetel gevestigd is.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* Het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's en burgerlijke aansprakelijkheid
*
- Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
- DOCUMENT OMZET
- document verzekeringsmaatschappij
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De inschrijver dient over voldoende ervaring te beschikken:
De inschrijver dient minstens opgave te doen van 3 referenties aangaande gelijkaardige dienstverleningen met liftinstallaties van verschillende fabrikanten in de laatste drie jaar voorafgaand aan deze opdracht; hun bedrag, data en de publieke- of privaatrechtelijke instanties waarvoor ze bestemd zijn.
Per referentie duidelijk adres, contactpersoon en contactgegevens bij te voegen.
De referenties dienen door het Provinciebestuur contacteerbaar te zijn.
* De inschrijver moet beschikken over een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) of een gelijkaardig attest ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* De firma moet ISO 9001:2008 gecertificeerd zijn
* De firma moet in staat zijn om :
1. De mogelijkheid te bieden om online volgende gegevens van elke lift , begrepen in het
contract, op te vragen:
 beschikbaarheid
 prestaties
 reparatiekosten
 aantal ' buiten gebruik ' periodes/jaar
 interventiesnelheid bij defecten en depannages
 contactgegevens van onderhoudsmanagers
 dagelijkse rapportering via mail van buiten dienst installaties en openstaande storingen
 hulp bij planning van toekomstige moderniseringen (d.m.v. overzicht uitgevoerde
onderhoudsbezoeken en interventies, rapport van de onderhoudskosten enz.)
2. Aan de hand van een gelijkaardig contract moet de onderhoudsfirma aantonen dat het
storingspercentage na 1 jaar,van de door haar onderhouden liften, kleiner of gelijk is aan
0,5% van het totaal bestand. Dit percentage wordt bekomen door preventieve
onderhoudsbeurten en een plaatselijke dienstverlening 24u/24 u en 7d/7 voor het verhelpen
van storingen. Bovendien moet de firma aan de hand van gelijkaardige contracten kunnen
aantonen dat het storingsgemiddelde verder zal dalen gedurende de onderhoudsperiode.
3. De inschrijver voegt bij zijn offerte de samenstelling van zijn operationeel team toe, voor de
regio Limburg, waarmee hij denkt de bedingen van het contract te kunnen voldoen.
Het operationeel team bevat de namen en beroepsspecificaties van de supervisor, +/- 5
onderhoudstechniekers, en 1 specialist. Hij verklaart bovendien dat de wagens van zijn
onderhoudstechniekers met de meest courante wisselstukken uitgerust zijn om onmiddellijk
te kunnen herstellen.
4. Verklaring van bijscholing en/of training onderhoudstechniekers i.v.m. nieuwe producten, en
onderhoud van apparatuur van de merken liftinstallaties waarover het bestuur beschikt.
5. Verklaring betreffende de beschikbaarheid van essentiële onderdelen voor herstelling,
waardoor de reparatieduur beperkt blijft tot 2u. (Dit bij courante pannes, bij unieke
onderdelen waar bestellingen voor nodig zijn bewijzen en op de hoogte houden van de
opvolger van het onderhoudscontract)
6. Verklaring van de aannemer over de nodige kennis, geschoold personeel en controle- en foutdiagnoseapparatuur te beschikken om de electronische sturingen van de verschillende liftinstallaties van het bestuur te onderhouden en te herstellen.
- referentielijst van gelijkaardige opdrachten
- VCA-certificaat
- ISO 9001:2000 certificaat
- online platform
- bewijs storingspercentage <= 0,5%
- samenstelling operationeel team
- verklaring bijscholing techniekers
- verklaring beschikbaarheid essentiële onderdelen
- verklaring geschoold personeel en apparatuur voor electronische sturingen
Vereiste erkenning: N (Transportinstallaties in gebouwen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Totale prijs (deel 1 + deel2), Weging: 70
Criterium 2: Service Level Agreement (SLA) - kwaliteit van het onderhoud, Weging: 20
Criterium 3: Service Level Agreement (SLA) - opvolging van onderhoud en interventies, Weging: 6
Criterium 4: Het verhogingspercentage op de wisselstukken (van toepassing op deel 2 van de opdracht), Weging: 4
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/7/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en offerteformulier
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/7/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 14/7/2017 - 10:00
Plaats: Provinciehuis, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt - lokaal D 0.10
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
De inschrijver wordt geacht, vóóraleer zijn prijsbieding in te dienen, zich uitdrukkelijk ter plaatse te begeven teneinde de aard en de omvang van de opdracht correct te kunnen inschatten en een evaluatie te doen van de bestaande toestand van de liftinstallaties (o.a. de aard en type van de aanwezige bidirectionele communicatievoorzieningen), het gebouw en het terrein, van de moeilijkheidsgraad, de toevoeropeningen ten behoeve van zijn materiaal, de toegangsmogelijkheden, enz. Hij wordt verondersteld hiermee rekening gehouden te hebben in zijn inschrijving. Eventuele meerwerken worden achteraf niet aanvaard.
Voor de volgende liftinstallaties is een plaatsbezoek verplicht op straffe van nietigheid van de offerte:
Provinciehuis - Hasselt Liftnr. 1
Provinciehuis - Hasselt Liftnr. 2
Provinciehuis - Hasselt Liftnr. 3
Provinciehuis - Hasselt Liftnr. 4
Provinciehuis - Hasselt Liftnr. 5
Provinciehuis - Hasselt Liftnr. 6
Provinciehuis - Hasselt Liftnr. 7
Provinciehuis - Hasselt Liftnr. 9
Provinciehuis - Hasselt Liftnr. 10
Campus - Voeren Liftnr. 13
Campus - Lommel Liftnr. 15
Campus - Lommel Liftnr. 16
Campus - Kunstlaan 1 - Hasselt Liftnr. 19
Campus - Kunstlaan 1 - Hasselt Liftnr. 20
Dommelhof - Neerpelt Liftnr. 21
Dommelhof - Neerpelt Liftnr. 22
Dommelhof - Neerpelt Liftnr. 23
Dommelhof - Neerpelt Liftnr. 24
Dommelhof - Neerpelt Liftnr. 25
-
De attesten van plaatsbezoeken moeten bij de inschrijving gevoegd worden.
-
Voor de praktische regeling omtrent het plaatsbezoek moet de inschrijver zich richten tot
-
dhr. André Jansen
toezichter ing.
011/23 79 30 - 0476/87 00 26
andre.jansen@limburg.be
-
-
ALLE PLAATSBEZOEKEN DIENEN TE GEBEUREN VOOR 7 JULI 2017
wegens verlofperiodes van verschillende instellingen
-
-
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/6/2017

Annonces similaires du BDA :