Ag Vespa

Vast maatmeubilair kantoren AG VESPA


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AG VESPA
Generaal Lemanstraat 55 bus 4, BE-2018 Antwerpen
Contact: Niki van Turenhout
Tel: +32 32591162 E-mail: niki.vanturenhout@vespa.antwerpen.be
Internet adres(sen): www.agvespa.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vast maatmeubilair kantoren AG VESPA
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Militair hospitaal (Generale staf)
Albert Claudestraat 11 / Paradeplein 25
2018 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vast maatmeubilair voor kantoren AG Vespa.
De opdracht omvat o.m. het vervaardigen van ingewerkte coffee corners, keukenmeubels, baliemeubel, lockerkasten, convectoromkastingen, boekenkasten, werknissen, stalen verlichtingsarmaturen,. volgens de opgemaakte detailtekeningen en technische bepalingen, alsook plaatsing op de werf.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 300000.00 en 400000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratief bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie administratief bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie administratief bestek
Klasse: in overeenstemming met aannemingsbedrag, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/08/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/08/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/06/2017

Annonces similaires du BDA :