AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Staden
Marktplaats 2, BE-8840 Staden
Tel: +32 51708200
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=274686
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud betonvakken: wegen en fietspaden
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente Staden
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhoud betonvakken : wegen en fietspaden te Staden
- Voorbereidende werken
- Topografische werkzaamheden
- Opbraakwerken
- Grondwerken
- Aanleg verharding in cementbeton
- Herstel van voegen
- Onderhoud gedurende de waarborgperiode
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Klasse 3 (categorie C)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/08/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 83.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier kan aangekocht worden via overschrijving op bankrekeningnr.
IBAN BE70 4400 3466 3125 (BIC: KREDBEBB) op naam van Evolta Engineers NV met vermelding van dossiernr.
14/38.001. De kostprijs voor de documenten bedraagt 83,00 EUR (incl. 6% BTW, verzendingskosten en USB-stick met digitale versie van de documenten). Na ontvangst van de betaling worden de documenten per post verstuurd.
Een digitale versie van de aanbestedingsdocumenten is gratis beschikbaar na aanvraag op aanbestedingen@evolta.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/08/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Conform artikel 44 van KB 15/07/2011 dienen eventuele aanvullende inlichtingen over het bestek schriftelijk via
aanbestedingen@evolta.be gevraagd zodat, in geval van noodwendigheid van antwoord, alle aannemers gelijk
behandeld worden en correcte informatie verspreid wordt. Op telefonische vragen zal niet geantwoord worden.
Conform artikel 86 van KB 15/07/2011 moeten vergissingen en leemtes uiterlijk 10 dagen voor inschrijving
schriftelijk gemeld worden.
De bescheiden betreffende onderhavige opdracht liggen alle werkdagen, ter inzage van de inschrijvers in de
burelen van: Gemeente Staden, Marktplaats 2 iedere werkdag tijdens de openingsuren.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/06/2017