AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GO! onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Willebroekkaai 36, BE-1000 Brussel
Contact: De heer Kristof Vercruysse
Tel: +32 27909582 Fax: +32 27909201 E-mail: kristof.vercruysse@g-o.be
Internet adres(sen): www.g-o.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
LEUVEN BS "Pee & Nel" - Bouwen van 3 kleuterklassen met overdekte speelruimte + afbraak berging
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Domein GO! - LEUVEN
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
LEUVEN BS "Pee & Nel" - Bouwen van 3 kleuterklassen met overdekte speelruimte + afbraak berging
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
a. Getuigschrift van erkenning als aannemer
b. Uittreksel uit het strafregister van de onderneming (van de Federale Overheidsdienst Justitie)
c. Een attest niet-faillissement van de griffie van de Rechtbank van Koophandel.
Door zijn inschrijving verklaart de inschrijver dat hij in orde is met zijn sociale verplichtingen.
In toepassing van het KB van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver het RSZ-attest niet bij zijn inschrijving te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De inschrijver dient het bewijs te leveren dat hij in orde is met de betaling van zijn belastingen door volgende getuigschriften voor te leggen:
- een model 276 c2 uitgereikt door de ontvanger van de Directe belastingen
* 1) Een passende bankverklaring (volgens model in bestek)
* 1) Een passende bankverklaring (volgens model in bestek)
2) Het bewijs dat hij zijn verplichtingen inzake belastingen is nagekomen door middel van een recent attest uitgereikt door de administratie der directe belastingen - voor België formulier model 276C2 of gelijkwaardig voor andere EU-lidstaat.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een referentielijst van 3 uitgevoerde en voltooide bouwwerken die qua aard en omvang overeenstemmen met de huidige opdracht. Het gaat om projecten houtmassiefbouw CLT met een oppervlakte gelijkaardig aan deze van de huidige opdracht. De referentieprojecten zijn vergezeld van drie getuigschriften/attesten ondertekend door de opdrachtgever/bouwheer welke minimaal vermelden :
a) Het bedrag van de werken - het bedrag van de referentieprojecten mag maximaal 20% lager zijn dan het vooropgestelde bedrag van deze inschrijving
b) De plaats van de uitvoering der werken en de aanbestedende overheid
c) Tijdstip van de uitvoering
d) Of deze werken op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht volgens de regels van de kunst (+ handtekening van de aanbestedende overheid)
e) Naam en adres van de uitvoerder/opdrachtnemer
zie criteria technische bekwaamheid
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/8/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen zijn ENKEL DIGITAAL te verkijgen: Gratis te downloaden bij het publicatiebericht in e-notification - https:/enot.publicprocurement.be.
Wij adviseren de inschrijver om zich te registeren op e-notification en in te loggen alvorens de bestekken te downloaden via dit platform. Klik ook steeds op 'toevoegen aan mijn favorieten', zo activeert u een messaging die u bij elke wijziging van het dossier op de hoogte houdt (vb erratums).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/8/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De bouwheer organiseert een verplichte infosessie op 28 juni 2017 om 13u. Deze zal plaats vinden op de site, J.B. Van Monsstraat 6/8, 3000 Leuven. De potentiële inschrijvers dienen verplicht aanwezig te zijn op deze informatiesessie. Aanwezigheden worden geregistreerd dmv een aanwezigheidslijst waarop de vertegenwoordiger van de inschrijver dient af te tekenen.
Informatiesessie:
28/06/2017 om 13.00
Domein GO! - LEUVEN, J. B. VAN MONSSTRAAT 6/8, 3000 LEUVEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/6/2017