Stad Turnhout

Uitnodiging tot indienen offerte -Kleine werken op het openbaar domein periode 2017 - 2021 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Turnhout
Campus Blairon 200, BE-2300 Turnhout
Contact: De heer Jan Claes
Tel: +32 14443374 Fax: +32 14439275 E-mail: jan.claes@turnhout.be
Internet adres(sen): www.turnhout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Kleine werken op het openbaar domein periode 2017 - 2021
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanbestedende overheid zal op afroep gebruik maken van onderliggende overeenkomst om ad hoc kleine werkzaamheden aan het openbaar domein uit te voeren.
Dit gaat in de eerste plaats over:
- Het aanleggen van inritten
- Het herstellen van voetpaden
- Herstellen van wegen/fietspaden/pleinen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* de inschrijver/aannemer voegt drie aangetoonde positieve referenties toe uit de afgelopen 2 jaar waarmee hij aantoont technisch bekwaam te zijn voor het uitvoeren van onderliggende opdracht.
* de inschrijver/aannemer toont aan over voldoende technisch geschoold personeel te beschikken om de kwalitatieve, flexibele en op afroep uitvoering van de opdracht te verzekeren. De aannemer toont ten minste aan dat de mogelijke aangeduide vertegenwoordiger(s) van de bouwplaatsen (gemachtigd om de werken te leiden) over een relevant diploma m.b.t. (wegen)bouw beschikt (bv. graduaat bouw).
- drie aangetoonde referenties uit de afgelopen 2 jaar
- bewijs van technisch geschoold personeel, adhv vertegenwoordiger(s) van de bouwplaatsen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/8/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: de opdrachtdocumenten zijn te downloaden op https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1317/6V/2017
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 4/8/2017 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/6/2017

Annonces similaires du BDA :