AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lokeren
Groentemarkt 1, BE-9160 Lokeren
Contact: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017 Fax: +32 93423019 E-mail: cad@lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Huur kerstverlichting (incl. leveren, monteren, demonteren, stockeren, onderhouden en directe herstelling tijdens de gebruiksperiode)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Grondgebied Lokeren / stad Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vermits de stad Lokeren niet zelf over kerstverlichting beschikt, wordt de kerstverlichting uitbesteed als vervolg op de vorige gunning, met de bedoeling om over een nieuwe periode van drie jaar de kerstverlichting te huren.
Met de verhuurder van de materialen wordt een overeenkomst afgesloten voor 3 jaar (kerstperiode 2017, kerstperiode 2018 en kerstperiode 2019). Een dergelijke huurovereenkomst houdt in dat de leverancier de kerstverlichting zelf ophangt, afbreekt, stockeert en onderhoudt. Hij staat ook in voor directe interventie bij storing of uitval tijdens de gebruiksperiode.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1 : Marktplein en Groentemarkt
Korte beschrijving:
Perceel 1 : Marktplein en Groentemarkt
Perceel 2: Perceel 2 : Roomstraat en Vrijheidsplein
Korte beschrijving:
Perceel 2 : Roomstraat en Vrijheidsplein
Perceel 3: Perceel 3 : Schoolstraat
Korte beschrijving:
Perceel 3 : Schoolstraat
Perceel 4: Perceel 4 : Kerkplein
Korte beschrijving:
Perceel 4 : Kerkplein
Perceel 5: Perceel 5 : Grote Kaai
Korte beschrijving:
Perceel 5 : Grote Kaai
Perceel 6: Perceel 6 : Begin van de Poststraat
Korte beschrijving:
Perceel 6 : Begin van de Poststraat
Perceel 7: Perceel 7 : Kerkstraat
Korte beschrijving:
Perceel 7 : Kerkstraat
Perceel 8: Perceel 8 : Stationsstraat, begin J.C.park en plein tussen 2 Durme-bruggen
Korte beschrijving:
Perceel 8 : Stationsstraat, begin J.C.park en plein tussen 2 Durme-bruggen
Perceel 9: Perceel 9 : Stationsplein
Korte beschrijving:
Perceel 9 : Stationsplein
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
De huurovereenkomst wordt afgesloten voor 3 jaar (kerstperiode 2017, kerstperiode 2018 en kerstperiode 2019).
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een geldig en recent RSZ-attest (met droogstempel) van het voorlaatste kwartaal;
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, hun bedrag, data en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren;
Uit deze lijst moeten minimum 3 positieve en gelijkaardige referenties blijken;
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t) , Klasse 2
P3 (Installaties van bovengrondse elektriciteitsleidingen) , Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Detail van de offerte, Weging: 10
Criterium 2: De aangeboden prijs, Weging: 40
Criterium 3: Dienst na verkoop (snelheid van interventie/plan van aanpak), Weging: 20
Criterium 4: Verbruik van de verlichting, Weging: 10
Criterium 5: Concept - Esthetische visuele waarde, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/7/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/7/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Zie bijzonder bestek
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/6/2017