Odisee Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte -Levering warme dranken en toebehoren - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
ODISEE VZW
Warmoesberg 26, BE-1000 Brussel
Contact: De heer Wouter Ommeslag
Tel: +32 26098297 E-mail: aankoop@odisee.be
Internet adres(sen): www.odisee.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering warme dranken en toebehoren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft als voorwerp het leveren van koffie, thee, suiker, melk en andere food- en non-food toebehoren kaderend binnen het koffietimegebeuren op de verschillende campussen van Odisee (Brussel, Gent, Aalst, Dilbeek).
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
Perceel 1 "Koffie, thee"
Perceel 2 "Food-toebehoren"
Toelichting: Toebehoren bij koffie/thee : suiker, melk, roerstaafjes, assortiment koekjes, chocolade.
Perceel 3 "Non-foodtoebehoren"
Toelichting: Thermossen, koffiezetapparaten, filters, servetten, tafelpapier
De opdracht wordt uitgevoerd door middel van deelbestellingen naargelang van de werkelijke behoeften zonder verbintenis vanwege de aanbestedende overheid voor de af te
nemen hoeveelheden.
Er worden geen minimale afnames gegarandeerd. Alle in dit bestek vermelde hoeveelheden zijn vermoedelijke hoeveelheden.
Het volgen van de procedure tot gunnen van opdracht houdt geen verplichting in tot het toewijzen van de opdracht.
De opdrachtgever kan zowel afzien van het gunnen van de opdracht of een deel ervan als de procedure herbeginnen, desnoods op een andere wijze.
Dit dossier houdt geen exclusiviteitverbintenis in.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Koffie, thee
Korte beschrijving:
Koffie, thee
Perceel 2: Food-toebehoren
Korte beschrijving:
Food-toebehoren
Perceel 3: Non-foodtoebehoren
Korte beschrijving:
Non-foodtoebehoren
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
-
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
De leveringen worden aangetoond door 5 attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/8/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/8/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/6/2017

Annonces similaires du BDA :