Stad Gent-groendienst

Aanleg van het park De Vijvers - Adolf Papeleupark en Groenstrook Adolf van Ooteghemstraat in Ledeberg/Gent


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
STAD GENT-GROENDIENST
FERDINAND LOUSBERGKAAI 32, BE-9000 GENT
Contact: Verbeeren Sara
Tel: +32 92256859 Fax: +32 92336762 E-mail: groendienst@stad.gent
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg van het park De Vijvers - Adolf Papeleupark en Groenstrook Adolf van Ooteghemstraat in Ledeberg/Gent
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gent/Ledeberg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het aanleggen van het park De Vijvers - Adolf Papeleupark en groenstrook Adolf Van Ooteghemstraat in Ledeberg / Gent, volgens de bijgevoegde ontwerpplannen en bijhorende detailplannen.
- Bouwrijp maken van het terrein;
- Opbreken van bestaande verhardingen;
- Grondverzet i.f.v. de wandel- en fietspaden, vijver en profilering van het terrein;
- De aanleg van wandel- en fietspaden uitgevoerd in cementbetonverharding;
- De aanleg van een parking in betonstraatstenen en kasseien;
- De sanering (baggeren) van vijvers;
- De aanleg van vlonders;
- De aanleg van parkmeubilair;
- Uitvoeren van beplantingswerken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg volgende documenten controleren:
o het RSZ-attest in de zin van art. 62, §1 KB Plaatsing
o het attest waaruit blijkt dat de inschrijver heeft voldaan aan de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën in de zin van art. 63,§1 KB Plaatsing
De kandidaat/inschrijver voegt wel volgende bewijsstukken bij zijn offerte:
 voor inschrijvers die niet in België zijn gevestigd: een attest waaruit blijkt dat voldaan is aan de fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land van vestiging.
 voor inschrijvers die personeel tewerkstellen dat niet onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid: een attest door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij volgens de rekening dat ten laatste de uiterste indieningsdatum van de offerte is opgemaakt, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring (cfr. model bankverklaring als bijlage bij offertebiljet)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
3 recente referenties van gelijkaardige werken (parkaanleg), uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar:
- De drie referentieprojecten hebben een gezamenlijke investeringswaarde van minstens 800.000,- euro (excl. btw) waarvan 1 met een individuele waarde van minstens 400.000,- Euro (excl. btw).
- De kwaliteit van de uitvoering wordt gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering conform KB 15/07/2011 Plaatsing, artikel 69, 7°. De PV's van voorlopige of definitieve oplevering voldoen hiervoor niet. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zoniet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
- Per referentieproject wordt een fiche bij de offerte gevoegd met:
? korte projectbeschrijving, situering in de tijd en ruimte en bouwkost van de uitgevoerde werken;
? contactgegevens van de persoon (opdrachtgever of studiebureau) die de uitvoering van de werken heeft opgevolgd;
? minimaal 5 kleurenfoto's die een duidelijk beeld geven van de uitgevoerde werken en de kwaliteit daarvan;
? in geval van onderaanneming of tijdelijke vereniging, een verduidelijking van het eigen aandeel in het referentieproject.
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/08/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/08/2017 - 10:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/08/2017 - 10:45
Plaats: 2e verdieping, AC Portus Keizer Karelstraat 1, 9000 Gent
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Opgelet!
Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-notification.
Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren. u wordt dan op de hoogte gebracht van eventuele wijzigingsberichten.
De offertes kunnen alleen elektronisch worden ingediend via de e-Tendering internetsite: https://enot.publicprocurement.be/
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/06/2017

Annonces similaires du BDA :